دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1399 - 20:18
دانشگاه آزاد علیه کرونا ۵۲/ نونژاد در گفتگو با آنا خبر داد؛

شمارش معکوس برای رونمایی از روبات ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد تهران مرکزی/ ساخت دستگاه کریدور ضدعفونی کننده

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از طراحی روبات ضدعفونی کننده در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 482897
1584011101.jpg

محمد نونژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اقدامات مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برای مقابله با کرونا اظهار کرد: بهره‌گیری از همه امکانات و توانمندی‌های علمی دانشگاه و گسترش همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در این برهه از زمان در جهت غلبه بر ویروس کرونا در راس فعالیت‌های معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان واحد تهران مرکزی قرار دارد.
وی افزود: این معاونت با همکاری شرکت طراحی مهندسی رومینا طرح پارسیان، موفق به ساخت دستگاه کریدور ضدعفونی کننده با قابلیت نصب در جلوی ورودی‌های ادارات، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و... با قابلیت ضدعفونی کردن پوششی افراد شده که آماده بهره‌برداری است.



معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی‌ در ادامه همکاری این معاونت با شرکت دانش‌بنیان رومینا طرح پارسیان، از طراحی و ساخت روبات ضدعفونی کننده نیز خبر داد.
نونژاد خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک از روبات ضدعفونی کننده با قابلیت ضدعفونی کردن تمامی سطوح رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته