دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1399 - 16:00

امکانات ویژه کتابخانه دانشگاه صنعتی تبریز به دانشجویان در روزهای کرونایی

کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی تبریز با ایجاد امکاناتی ارتباط خود با دانشجویان را در روزهای تعطیل دانشگاه حفظ کرد.
کد خبر : 482793
کتابخانه-دانشگاه-آزاد-اسلامی-آزادشهر.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با تعطیلی اضطراری دانشگاه‌ها، مراکز زیرمجموعه آن مانند کتابخانه‌ها نیز بسته شد؛ این امر  دانشجویان را با مشکلاتی مواجه کرد. در همین راستا بسیاری از دانشگاه‌ها با ایده‌های نو و جدید کمک دانشجویان خود شدند.


در همین راستا کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی تبریز برای پشتیبانی آموزشی و پژوهشی دانشجویان تا  پایان تعطیلات امکان تمدید کتب امانتی دانشجویان از طریق پورتال کتابخانه مرکزی را فراهم ساخت.


هم‌چنین این دانشگاه امکان  استفاده دانشجویان فوق لیسانس همانند دانشجویان دوره دکتری از پایگاه‌های اطلاعاتی آنلاین را ایجاد کرده است.


دانشجویان تحصیلات تکمیلی با داشتن   ایمیل دانشگاهی با عضویت در سایت  https://www.semanta.ir می توانند از  طریق لینک دسترسی های مستقیم به 30 پایگاه اطلاعاتی آنلاین دسترسی مستقیم داشته باشند.


همچنین می‌تواند مقالات مورد نیاز خود را  درخواست  و از طریق سایت مربوطه دریافت کند. 


این کتابخانه مرکزی آمادگی خود را برای تامین منابع اطلاعاتی دانشجویان به صورت غیرحضوری از طریق  ایمیل کتابخانه مرکزی دانشگاه  library@sut.ac.ir اعلام کرده است و آمادگی دارد تا کتب مورد نیاز دانشجویان را از طریق پست به نشانی پستی آن‌ها ارسال کند‌. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه مرکزی به آدرس https://lib.sut.ac.ir    کتاب‌های مورد نیاز خود را جستجو و مشخصات آن را به همراه اسکن کارت دانشجویی به ایمیل Library@sut.ac.ir ارسال و در صورت موجود بودن، کتاب به آدرس مربوطه ارسال خواهد شد. 


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته