دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد علیه کرونا ۵۰/ نصیرزاده در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

برگزاری مانور خودروییِ رزمایش دفاع زیستی برای مقابله با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مانور خودرویی رزمایش دفاع زیستی برای رفع آلودگی فضاهای بیرونی و محیط‌های دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 482769
636693300869221895_lg.jpg

حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره رزمایش سراسری دفاع زیستی در جهت مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امروز در راستای رزمایش دفاع زیستی، مانور خودرویی برای رفع آلودگی در مجموعه فضاهای بیرونی و محیط‌های دانشگاهی اعم از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و واحدها از ۹ صبح برگزار شد و همکاران بسیج کارکنان دانشگاه با مواد ضدعفونی کننده محیطی، محیط بیرونی دانشگاه‌ها، ساختمان‌ها و پارکینگ‌های واحدها را رفع آلودگی کردند.
وی افزود: همه تلاش‌ ما بر این است که در قرارگاه جهادی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تفکر و روحیه بسیجی، همکاران را به‌کارگیری کنیم و زمینه‌ساز سلامت روحی و روانی کارکنان برای حضور آنان در دانشگاه‌ها باشیم که این مأموریت با موفقیت انجام شد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: زمانی که شیوع بیماری کرونا در اسفندماه ۹۸ اعلام شد، نخستین کاری که مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مطابق ابلاغیه سپاه انجام داد، تشکیل قرارگاه جهادی بسیج کارکنان بود.
نصیرزاده ادامه داد: همچنین مسئولیتی در مجموعه قرارگاه زیستی استان تهران به‌عنوان کمیته رفع آلودگی واحدهای دانشگاهی برعهده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و فعالیت‌ بسیجیان آغاز شد؛ در این ایام همکاران بسیجی دانشگاه که در قالب تیم‌های عملیاتی بودند به تیم‌های سلامت بهداشتی تغییر پیدا کردند و به رفع آلودگی از واحدهای دانشگاهی پرداختند.
وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز ۹۹، همکاران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، برخی از واحدها و بسیج کارکنان‌ دانشگاه اقدامات خوبی در راستای مقابله با کرونا انجام دادند، گفت: این عزیزان برای همکاران مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به تولید ماسک، ماده ضدعفونی کننده و... اقدام کردند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: پس از بازگشایی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از تعطیلات عید نوروز، طبق ابلاغ قرارگاه زیستی سپاه، نخستین مانور قرارگاه جهادی دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته با رمز «یا صاحب‌الزمان» برگزار شد؛ در این رزمایش برای حفظ سلامتی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان معاونت نیروی انسانی و بسیج کارکنان دانشگاه به همه همکاران یک بروشور از وضعیت بیماری کرونا، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تقدیم کردند و این رزمایش در تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور عملیاتی شد و موفقیت بسیار خوبی بود.




نصیرزاده خاطرنشان کرد: این رزمایش آغاز یک کار عملیاتی بود و این عملیات در زمینه‌های آموزش، کمک به حوزه سلامت و بهداشت و آلودگی محیطی تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت تا کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در سلامت کامل بتوانند کارهای اداری خود را انجام دهند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته