دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1399 - 09:00
دانشگاه آزاد علیه کرونا 36/ نصیرزاده در گفتگو با آنا:

حضور گسترده کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور گسترده کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.
کد خبر : 480758

حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای نوروز ۹۹ تاکنون با حضور گسترده خود در کمک‌رسانی به بیمارستان‌ها برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا اقدامات موثری انجام داده است.
وی افزود: همکاران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در یاری رساندن به بسیج شهری محلات در رفع آلودگی محیطی و همچنین در فعال‌سازی کارگاه‌های تولید ماسک و تجهیزات پزشکی فعالیت چشمگیری داشته‌اند که ادامه روند تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول کمیته رفع آلودگی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از مرکز تهیه ماسک این دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی دانشگاهیان آزاد اسلامی برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.





انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته