دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1398 - 07:30
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان در گفتگو با آنا:

آگاهی‌بخشی و تببین مسائل مهم از وظایف خطیر تشکل‌های دانشجویی است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان گفت: دانشجویان باید در هر شرایطی نسبت به مسائل زمانه خود آگاه باشند و بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهند.
کد خبر : 475596
کردستان 1.jpg

مرجان طلایی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به لزوم بهر‌منده از بصیرت در هنگام تصمیم‌گیری‌های حساس اظهار کرد: دانشجویان در کنار مسئولان می‌توانند کشور را از هر بحران و مشکلی نجات دهند.


وی افزود: یکی از وظایف دانشجو آگاه بودن نسبت به مسائل جامعه و یکی از وظایف خطیر تشکل‌های دانشجویی آگاهی‌بخشی و تببین مسائل مهم و حساس جامعه به‌ویژه زمانی‌که بحث سلامت و جان مردم در میان باشد، است. 


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان بیان کرد: در این راستا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان با توجه به شرایط اخیر کشور، به‌مانند گذشته که همواره در مسائل اخلاقی و انسانی پیش‌گام بوده است و همچنین به فکر ارائه پیشنهادها و راهکارهایی برای اتخاذ بهترین تصمیم توسط مسئولین ذی‌ربط و در محیط دانشگاه به منظور پیشرفت دانشجویان بوده است.


طلایی‌زاده ادامه داد: تشکل جامعه اسلامی دانشگاه کردستان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه ضمن تببین وضع موجود و اشاره به نقاط قوت و ضعف، پیشنهادهای خود را برای بهبود وضعیت فعلی دانشگاه و اصلاح تصمیم اخیر آموزشی را ارسال کرد.


همچنین در این نامه تشکل جامعه اسلامی دانشگاه کردستان آمادگی کامل خود را برای هرگونه انجام تکلیف و همکاری در عرصۀ پیشگیری و درمان بیماری ویروس کرونا را اعلام کرد.


نامه ارسالی از سوی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه کردستان به رئیس این دانشگاه از اینجا قابل مشاهده است.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته