دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1398 - 10:40

دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از ریاست این دانشگاه برای حضور در مناظره

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای از ریاست این دانشگاه و یاسر جبرائیلی جهت مناظره پیرامون کنوانسیون FATF دعوت کرد.  
کد خبر : 474621

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد طی نامه‌ای از محمد کافی رئیس این دانشگاه و یاسر جبرائیلی پژوهشگر حوزه اقتصاد جهت مناظره پیرامون کنوانسیون FATF دعوت کرد.  


تاریخ پیشنهادی برای برگزاری این مناظره نیمه دوم فروردین ماه سال آینده است.


متن نامه به شرح زیر است:


بسمه تعالی


عزت یک ملت در سیاست های گوناگون تعامل با کشورهای دیگر و دولت‌ها و قدرت ها این است که از استقلال رای برخوردار باشد. یک دولت، یک نظام در مقابل قدرت ها آن چنان ظهور کند که نتوانند در هیچ مسئله‌ای اراده خودشان را به او تحمیل کنند. (مقام معظم رهبری)


 جناب آقای دکتر کافی؛


ریاست محترم دانشگاه فردوسی مشهد


سلام علیکم؛


نظر به پیام اخیر جنابعالی خطاب به دانشگاهیان مبنی بر ورود منطقی و علمی به مسائل مهم و لزوم تبیین ابعاد پیوستن به کنوانسیون بین‌المللی FATF از سوی جامعه دانشگاهی و همچنین با توجه به بروز نقاط مبهم و شبهات فراوان پیرامون این کنوانسیون و ارائه نظرات کارشناسی قابل اعتماد در محافل فکری از سوی موافقان و مخالفان این معاهده بین المللی، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ناظر بر رسالت دانشجویی و ضرورت روشنفکر هر چه بیشتر پیرامون این کنوانسیون بین‌المللی در نزد افکار نخبگانی جامعه و دانشگاه از جنابعالی به عنوان استاد صاحب نظر در این حوزه و جناب آقای دکتر یاسر جبرائیلی پژوهشگر حوزه اقتصاد سیاسی جهت مناظره و گفتگو در فضای علمی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد دعوت به عمل می آورد.


امید است با حل این دعوت در جهت صلاح سیاستمداران و تصمیم سازان به سوی عزت و پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.


جامعه اسلامی دانشجویان


 دانشگاه فردوسی مشهد


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته