دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1398 - 12:02
یک فعال دانشجویی دانشگاه آزاد در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

چشم مردم به مجلس جدید است که برای اصلاح وضع موجود، آن را تغییر دادند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: پس از انتخابات مجلس، همه مردم چشمشان به مجلس آینده‌ای است که برای اصلاح وضع موجود دست به تغییر آن زدند.
کد خبر : 474437
13.jpg

سیدمحمدحسین موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به حضور مطلوب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس جدید که در سال آینده آغاز به کار می‌کند باید به‌صورت جدی مطالبات مردم را پیگیری کند.


وی افزود: بخشی از مردم برای نجات کشور از مشکلات اقتصادی موجود که علت آن سوء مدیریت برخی از مسئولان است، به یک جریان سیاسی اعتماد کردند؛ مردم در واقع برای تغییر وضعیت فعلی به جریانی رأی دادند که شعارهای آنان نزدیک به نیازهایشان بود.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با بیان اینکه مردم وظیفه خود را به‌درستی در انتخابات مجلس انجام داده‌اند، گفت: حال نوبت منتخبان مردم است که برنامه‌های خود را برای قانونگذاری و نظارت بر دستگاه‌ها بگویند؛ نمایندگان منتخب لیستی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم را تهیه کنند و وظایف خود را که تقنین و نظارت است، از سال آینده به خوبی در مجلس انجام دهند.


موسوی ادامه داد: در فضای مجازی بخشی از مطالبات مردم با هشتگ #مجلس_انقلابی و #شفافیت مطرح شده است؛ منتخبان مردم باید با روحیه انقلابی‌گری، در همه مسائل کشور شفاف عمل کنند و برای حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم کار و تلاش کنند.


وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس آینده، فراموش نکنند که مردم از وضعیت اقتصادی کشور گله‌مند هستند و باید فکر اساسی برای برطرف کردن مشکلات آنان داشته باشند؛ خانه ملت باید به صدای موکلان خود گوش کند. پس از انتخابات باید رقابت‌ها و تعصب‌ها را کنار گذاشت و از تک تک نمایندگان کار جهادی و انقلابی مطالبه کرد؛ در حال حاضر همه مردم چشمشان به مجلس آینده‌ای است که برای اصلاح وضع موجود دست به تغییر آن زدند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته