دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1398 - 16:02
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:

طرح اعتلا یک طرح جامع و کامل و با پشتوانه علمی است

نشست هم اندیشی با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار گردید.
کد خبر : 474296
بسیج 1.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از بسیج دانشجویی کشور، محمد جواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نشستی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.


در این دیدار نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با طرح اعتلا بسیج دانشجویی بیان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله) در رابطه با ایجاد طرح‌های تحولی در تشکل‌های انقلابی مجموعه بسیج دانشجویی یا نگاه عمیق به بیانات و تفکرات امامین انقلاب اسلامی و بررسی های صورت گرفته طرح اعتلا بسیج دانشجویی را راه اندازی کرد که یکی از مهم ترین بازخورد‌های آن تایید این طرح توسط مقام معظم رهبری(مدظله) می باشد که باعث شد این طرح را با قوت بیشتری ادامه دهیم.


در ادامه فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: طرح اعتلا یک طرح جامع و کامل و با پشتوانه علمی است که زمینه اجرایی آن باید در مجموعه ایجاد شود و باید با بستر سازی مناسب به هرچه بهتر اجرا شدن این طرح کمک کنیم همچنین از نظر ما نقش بسیج دانشجویی همین موضوع است که با چنین طرح هایی مجموعه را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری دهد.


در این جلسه محمدامین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در رابطه با عملکرد بسیج دانشجویی در استان سمنان گزارشاتی را ارائه دادند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته