دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1398 - 13:12

برگزاری دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مدل و لباس و صنایع دستی

دومین نمایشگاه منطقه ای توانمندی های دانشجویان دختر در زمینه مدل و لباس و صنایع دستی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان و با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده  و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
کد خبر : 472788
1581923679-download.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان متقاضی شرکت در دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مدل و لباس و صنایع دستی تا 26 اسفند ماه فرصت دارند؛ این نمایشگاه از 31 فروردین لغایت 3 اردیبهشت ماه برگزار می شود. به سه غرفه برگزیده جایزه و لوح یادبود اهدا خواهد شد. هم‌چنین به تمامی دانشجویان شرکت کننده گواهی شرکت در نمایشگاه ارائه می شود.


دبیرخانه دومین نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مدل و لباس و صنایع دستی  واقع در بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر 5 جاده قزوین) ـ دانشگاه گیلان ـ سازمان مرکزی ـ طبقه سوم  ـ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است. 


دومین نمایشگاه منطقه ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مدل و لباس و صنایع دستی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان و با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده  و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته