دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 10:50
شاهدی‌زاده در گفتگو با آنا:

جمهوری اسلامی نیازمند نماینده‌ای است که رنج مستضعفین را درک کند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از همه نیازمند مسئول مردمی است، نماینده‌ای که رنج مستضعفین و درد پابرهنگان را درک می‌کند.
کد خبر : 472212
942168_199.jpg

مجتبی شاهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که درکنار فقر، مسئله تبعیض وجود دارد؛ درواقع هنگامی‌که کارگران جامعه و قشر نخبه و فارغ‌التحصیلان از معضل بیکاری رنج می‌برند، عده‌ای مدیر حقوق‌های نجومی می‌گیرند. این مسئله موجب تخریب امید و اعتماد مردم می‌شود.


وی افزود: تحقق عدالت از جاده ولایت می‌گذرد؛ همان اصل ولایتی که مکتب حاج قاسم سلیمانی بر آن استوار است. و هشدارمی‌دهیم که امروزه دست‌های پنهان جریانی داخل کشور به دنبال مصادره شخصیت شهید سلیمانی در راه منافع خود است؛ معتقدیم که عدم تحقق این انحصارطلبی در سایه بصیرت شما امت انقلابی ممکن است؛ همان بصیرتی که خالق حماسه تشییع حاج قاسم سلیمانی و بیست‌ودو بهمن شد.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: امروز کشور پیچیده‌ترین شرایط سیاسی، امنیتی و اقتصادی خود را، از بعد از دهه شصت تجربه می‌کند. کشورمان امروز درگیر یک جنگ شناختی تمام عیار است. و کلید حل مشکلات و عبور از این پیج تاریخی‌ در تقویت اصل مشارکت و مردم‌سالاری دینی می‌باشد.


شاهدی‌زاده بیان کرد: ما معتقدیم جریان آزاد اطلاعات و افزایش آگاهی بخشی عمومی، بستر شفافیت و نظارت همگانی مردم را فراهم می‌کند. برای افزایش مشارکت مردمی در تمام شئون حاکمیت و پویایی اصل جمهوریت، حفظ کرامت جامعه الزام دارد.


وی افزود: امروز جمهوری اسلامی بیش از همه نیازمند مسئول مردمی است؛ نیازمند نمایندگان مجلسی از جنس مردم است. نماینده‌ای که رنج مستضعفین و درد پابرهنگان را درک می‌کند؛ نماینده‌ای که مردم را تکریم و ارباب‌رجوع خود می‌داند و به دنبال حل مشکلاتشان است؛ نماینده‌ای که تحت تأثیر لابی‌های ثروت و قدرت منافع عامه مردم را در مقابل منافع خواص از بین نبرد؛ نماینده‌ای طرح شفافیت آراء نمایندگان را تصویب کند و به جمهوریت نظام جانی تازه بخشد و خود را پاسخگوی جامعه بداند.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره سلامت مردم این استان خاطرنشان کرد: سؤال ما از مسئولان این است که با توجه به نقش تعیین‌کننده مادران در تضمین سلامت خانواده، آیا ایجاد یک کادر منسجم جهت آموزش مسائل بهداشت نباید اولویت سیستم سلامت استان باشد؟ مسئله بعدی، زنان سرپرست خانوار هستند؛ آنان که نیازمند جدی برای ایجاد مشاغل بومی، خانگی و صنایع‌دستی برای چرخاندن چرخ زندگانی خویش هستند.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته