دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1398 - 17:04
سرو بلند انقلاب 14/ اسماعیلی:

شهید سلیمانی اسطوره مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بود

سرپرست فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید سلیمانی اسطوره مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تکفیری‌ها در منطقه بود.
کد خبر : 472141
57742874.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا اسماعیلی در آئین گشایش نمایشگاه سرو بلند انقلاب اسلامی(آثار هنری پیرامون ابعاد زندگی و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) که عصر امروز در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی اسطوره مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تکفیری‌ها در منطقه بود و وظیفه داریم که شخصیت ایشان را به جهانیان معرفی کنیم‌.




بیشتر بخوانید:


لزوم تقویت هنر نگارگری در میان هنرمندان/ هنرمندان باید در پاسداشت مقام شهدا به دِین خود ادا کنند




وی افزود: شهید سلیمانی و رزمندگانشان در طول ۴۱ سال پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به ایران و اسلام کرده‌اند که باید به طور ویژه از آنان تجلیل شود.
سرپرست فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در نمایشگاه سرو بلند انقلاب اسلامی تاکید بر ادامه دادن نهضت مقاومت است و امیدواریم این نمایشگاه در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی دیگر برپاشود تا رشادت‌های این شهدا برای مردم تبیین شود.
اسماعیلی عنوان کرد: این نمایشگاه توسط هنرمندان در دانشگاه آزاد استاد فرشچیان خلق شده است و زیر نظر اساتیدی چون محمدعلی رجبی و حبیب‌الله صادقی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز برپاخواهد بود که امیدواریم بتوانیم دین خود را به فرهنگ و هنر اصیل اسلامی ایرانی ادا کرده باشیم.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته