دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1398 - 11:33
محمدی:

آموزش فرهنگ کتاب‌خوانی باید از سنین کودکی صورت گیرد

نماینده گروه جهادی هدهد دانا گفت: فرهنگ کتاب‌خوانی باید به صورت ریشه‌ای مورد بررسی قرار گیرد و نتایج آن در طولانی مورد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر : 470167
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حکیمه محمدی در سومین جشنواره ملی جهادگران که صبح امروز در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌ جهادی هدهد دانا از فارغ‌التحصیلان دانشگاه و متخصصان روانشناسی و آموزش کتاب خوانی تشکیل شده است.


وی افزود: ما تا کنون بیش از  10 هزار جلد کتاب در روستاهای کشور توزیع کردیم. در کنار توزیع آموزش‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.


نماینده گروه جهادی گروه هدهد دانا بیان کرد: متاسفانه در کشور با سرانه مطالعه بسیار پایینی رو به رو هستیم و در مناطق محروم این حادتر است.


محمدی عنوان کرد: کودکان باید در سنین پایین با مهارهای فردی و اجتماعی آشنا شوند و خلاقیت‌های آن‌ها مورد شناسایی قرار گیرد. اگر کودک از همان دوره کودکی با کتاب‌خوانی آشنا شود بعدها نتایج آن در جامعه تجلی می‌یابد.


وی خاطرنشان کرد: تنها ارسال کتاب به روستاها به مردم و به ویژه کودکان آن منطقه انگیزه کتاب‌خوانی نمی‌دهد.


نماینده گروه جهادی هدهد دانا بیان کرد: به منظور افزایش انگیزه کودکان به روستاها سفر می‌کنیم و کارگاه های مرتبط با فرهنگ آن منطقه برگزار می‌کنیم. 


انتهای پیام/۴۱۴۴/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته