دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1398 - 17:36
یک خبرنگار آمریکایی؛

ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی دست‌ساز است

یک خبرنگار و نویسنده آمریکایی مدعی شد ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی دست‌ساز است.
کد خبر : 469825
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یک خبرنگار آمریکایی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را تحت عنوان «ایدز بیماری مردان همجنسگراست/ اینکه ساختار کرونا ویروس شامل بخش‌هایی مشابه HIV  است ترس آن را افزایش می دهد که این ویروس یک سلاح بیولوژیکی و دست‌ساز باشد» به شرح زیر منتشر کرد:



شباهت‌های بین شیوع ویروس HIV در دهه 80 میلادی و شیوع ویروس کرونا در این روزها، بسیار برجسته است. در سال 1981، اولین موارد HIV در 5 مرد جوان که قبلاً همجنسگرا بودند در لس‌آنجلس و نیویورک یافت شد.


مقامات و رسانه‌های سازمانی این ایده را که علت ویروس کمبود ایمنی جنسی است و این سندرم حتی در ابتدا به نام «کمبود ایمنی بدن همجنس‌گراها» (GRID) خوانده می‌شد، به طور عمومی به مردم اعلام کردند. در پایان سال، 270 مورد از نقص شدید ایمنی در بین همجنسگرایان  گزارش شد که 121 نفر از آنها در همان سال درگذشتند. اچ آی وی از زمان کشف آن یعنی 40 سال پیش، به طور عمده در همجنس‌گراها به عنوان مقصر شناخته شده و احساسات ضد همجنسگرایی را در ایالات متحده و سراسر جهان تحریک کرده است.


امروزه نیز در مورد شیوع کرونا‌ویروس،  مردم چین مقصر شناخته شده اند. مقامات غربی و رسانه‌های سازمانی در حال رایج کردن این تئوری هستند که مردم چین باعث شیوع این بیماری‌اند چراکه آنها در حال خوردن خفاش‌هایی هستند که حامل این ویروس اند.


با یک جستجوی سریع به صورت آنلاین، نمونه‌های بی‌شماری از احساسات ضد چینی را برای شیوع کرونا ویروس پیدا خواهید کرد.


هر آنچه راجع به اچ آی وی و شیوع کروناویروس فعلی خوانده‌ام، بدون شک این را به من تفهیم می‌کند که هر دوی آنها سلاح بیولوژیکی دست‌ساز هستند که در آزمایشگاه‌های شرکتی و دولتی برای کنترل جمعیت در فتح یک نظم نوین جهانی و یک دولت جهانی تولید شده‌اند. طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت، بیش از 39 میلیون نفر از سال 1980 در اثر HIV / AIDS کشته شده‌اند.


"آلن کانتول" (یک روزنامه‌نگار معروف ایرلندی) در کتاب خود با عنوان "Queer Blood"، از ایدز که یک سلاح بیولوژیکی است به‌عنوان پردرآمدترین برنامه نسل‌کشی قرن بیستم یاد کرده است. این برنامه برای کشتن همجنسگرایان مرد طراحی شده بود، که همزمان خارج از شهر نیویورک مردان همجنسگرا و جنبش رهایی بخش آنها خواستار حقوق خود بودند.
 
"آلن کانتول" یک پزشک و محقق حرفه‌ای است که مقصر دانستن همجنسگراها، سیاهپوستان و شامپانزه‌ها درباره ایدز را یک برنامه سیاسی می‌داند، که درواقع این یک سلاح بیولوژیکی دولتی است که از نظر علمی برای کنترل جمعیت طراحی شده است.


جالب است که اخیراً محققان هندی شباهت غیرقابل انکاری را بین اچ‌آی‌وی و ویروس کرونا فاش کرده‌اند که بعید است تصادفی باشد و احتمالاً در آزمایشگاه ساخته شده است.


گفتنی است این محقق آمریکایی به این نکته اشاره نکرده که اگر ویروس HIV برای کشتن همجنسگرایان مرد طراحی شده بود چرا آمار بیشترین مبتلایان و به تبع بیشترین کشته‌های بیماری HIV در آفریقای جنوبی، نیجریه، هندوستان و کنیا است در‌حالی‌که آمار همجنسگرایی مردان در جوامع سنتی هند و آفریقا بسیار بسیار پایین است.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته