دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1398 - 16:02

سرویس جدید پشتیبانی فنی گوگل از توییتر

شرکت گوگل برای پشتیبانی هرچه بیشتر و بهتر در از شبکه اجتماعی توئیتر سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده است.
کد خبر : 468802
اندروید 11.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گوگل اکنون بخش بزرگی از مشکلات نرم‌افزار توئیتر در سیستم‌عامل اندروید را برطرف کرده است و کاربران دیگر برای توئیت کردن با گوشی هوشمند خود و دسترسی به قسمت پیام‌های مستقیم در توئیتر با مشکل مواجه نیستند.


گوگل برای رفع مشکلات کاربران در هنگام کار با توئیتر سرویسی با نام AndroidHelp# را راه‌اندازی کرده است. کاربران توئیتر در سیستم‌عامل اندروید می‌توانند با ارسال واژه AndroidHelp# در قسمت‌های مختلف از حمایت کارشناسان گوگل استفاده کنند. درواقع با این روش امکان پرسش مشکلات در بخشی مانند پیام‌های مستقیم فراهم‌شده است.


گوگل هم‌چنین روش‌های پشتیبانی قبلی خود در توئیتر را تغییر داده است. مدیران گوگل به کاربران توئیتر اندروید اطمینان داده‌اند که گزارش‌های کاربران را از نرم‌افزار توئیتر به‌طور مستقیم دریافت می‌کنند. عیب‌یابی عمومی، شناسایی و تأیید نقص فنی و برطرف سازی مشکلات امنیتی ازجمله مواردی است که با استفاده از سرویس AndroidHelp# قابل‌پیگیری هست.



برخی از کاربران این سؤال را مطرح کرده‌اند که چرا گوگل به‌جای دریافت گزارش مشکلات توئیتر با هشتگ از کاربران نخواسته است که ایرادات و پرسش‌های خود را به‌صورت پیام مستقیم برای کارشناسان فنی اندروید ارسال کنند؟ گوگل پاسخ مشخصی با این پرسش نداده است ولی کارشناسان فناوری معتقدند: این غول فناوری با درک گسترش استفاده از هشتگ در جستجوهای روزانه، شرایط اعلام مشکل با این روش را ایجاد کرده است.


سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر پرطرفدارترین یا پرکاربردترین سیستم‌عامل تلفن همراه در جهان است و از همین رو هرگونه تغییر مثبت یا منفی در ویژگی‌های آن می‌تواند موجب جذب یا دفع صدها هزار کاربر در جهان شود. بزرگ‌ترین رقیب اندروید، سیستم‌عامل iOS است. این دو سیستم‌عامل برای ارتباط مؤثر و کاربردی با اپلیکیشن‌های مختلف همه‌روزه توانایی‌های خود را افزایش داده و نسخه‌های به‌روزرسانی جدیدی را عرضه می‌کنند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب