دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1398 - 11:46
فخرایی مطرح کرد؛

تشریح هسته‌های جهاد و مقاومت قرارگاه دانشجویی قدس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: به زودی هسته‌های جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را در جنبش دانشجویی تشکیل می‌دهیم که هدف آن نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر : 467065

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سجاد فخرایی در «کنفرانس خبری اعلام تشکیل قرارگاه دانشجویی قدس با هدف اخراج آمریکا از منطقه» که صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر و ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و اهداف بسیج دانشجویی، تصمیم گرفته شد که قرارگاه دانشجویی قدس تشکیل شود.
وی افزود: به زودی هسته‌های جهاد و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را در جنبش دانشجویی تشکیل می‌دهیم که هدف آن نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما بیان کرد: رویکرد این هسته‌ها، آمادگی جسمانی و نظامی دانشجویان در دانشگاه‌ها به صورت تخصصی بوده و ساختار هسته‌های مقاومت شامل هسته‌های بدر(دانشجویان ورودی جدید)، خیبر(دانشجویان آموزش‌دیده در حوزه سایبری)، انصار(ادوار جنبش دانشجویی) و احرار(دانشجویان جهان اسلام) است که دانشجویان در این راستا سازماندهی خواهند شد.


فخرایی عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در قرارگاه دانشجویی قدس به دفاتر بسیج دانشجویی سراسر کشور مراجعه کنند. ان‌شاءالله انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.


وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند که آمریکا باید از منطقه خارج شود و ایران از لحاظ اقتصادی تقویت شود و در این راستا جنبش دانشجویی باید خود را خیلی قوی کنند.


همچنین پژمان حسنی در این کنفرانس خبری اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای به خطبه‌های مهم رهبر انقلاب در ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ داشته باشیم، ایشان به سیلی سپاه به آمریکا به عنوان یوم‌الله اشاره کردند.
وی افزود: در خطبه عربی رهبر انقلاب، جملات ارزشمندی وجود داشت که خطاب به برادران و خواهران عرب زبان منطقه ایراد فرمودند. در مسائل فرهنگی، قرارگاه دانشجویی قدس را تقویت خواهیم کرد.
مسئول بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از موضوعات اصلی ما در قرارگاه دانشجویی قدس است که امیدواریم با پیوند دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام شاهد اخراج آمریکا از منطقه به زودی باشیم.
انتهای پیام/4040/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته