دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1398 - 13:22
دهه بصیرت 17/حاتمی در گفتگو با آنا:

«دشمن‌شناسی و بصیرت» ما را از فتنه‌ها آگاه می‌کند

دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فنی کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه بردشمن‌شناسی و بصیرت مردم و خواص تاکید دارند، که این موضوع با ژرف‌اندیشی حکیمانه ما را از فتنه‌های زمان آگاه می‌کند.
کد خبر : 463742
pic-21544-1451461696.jpg

وحید حاتمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به حماسه نهم دی ماه گفت: حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.


وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌‌الله شد و ماندگار گردید.


دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فنی کرمانشاه اظهار کرد: ما همواره باید ولایت‌پذیر بوده و توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب همیشه بردشمن‌شناسی و بصیرت مردم و خواص تاکید دارند، که این موضوع با ژرف‌اندیشی حکیمانه ما را از فتنه‌های زمان آگاه می‌کند. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از فتنه داشته باشیم باید بگوییم فتنه یعنی دشمن با ظاهر حق‌طلب و باطن خبیث به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود برای ضربه زدن به اصل اسلام و انقلاب اسلامی است.


حاتمی در ادامه گفت: ۱۰ سال قبل منافقین با فتنه ۸۸ دست به کار شدن تا به نظام ضربه بزنند ولی مردم بزرگ و هوشیار ایران با خلق حماسه ۹ دی جوابی دندان شکن به دشمنانان داخلی و خارجی دادند. فتنه سال ۸۸ برای ما یک زنگ بیدارباش بود. ولی ما بازخواب ماندیم و به خیال خودمان دشمن را شکست دادیم، غافل از آنکه دشمن دائماً در حال نقشه کشیدن است و عناصر داخلی راه نیز همراه خودش دارد.


وی افزود: در آبان ماه امسال، شاهد اعتراضات به حق مردم بودیم ولی دوباره دشمن نابه‌کار اعتراضات به حق ملت را به حاشیه کشاند و آن را تبدیل به آشوب کرد تا ضربه مهلکی بر نظام بزند. این همان خواب ماندن دولت بود که خسارت‌های گزافی بر روی ملت و بیت‌المال گذاشت.


دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فنی کرمانشاه عنوان کرد: چندی است که چرخ در گِل مانده اقتصاد این دولت به خوبی نمی‌چرخد و فشاری کمر‌شکن روی مردم وجود دارد و این وظیفه دولت است که شرایط بهتری در خور ملت نجیبمان مهیا کند تا زندگی راحت‌تری داشته باشند. اما نباید این دغدغه‌ها باعث سوءاستفاده دشمن شده و از آن به عنوان ضربه زدن استفاده کند. مردم ایران هوشیار اند و اجازه حرمت شکنی، توهین به مقداسات و ضربه زدن به اصل نظام را نمی‌دهند و همچنین جلوی منافیقن ایستادگی کرده و پای انقلاب و آرمان‌هایش ایستاده‌اند.


حاتمی خاطرنشان کرد: در هر کشوری از دنیا مشکلات گوناگون وجود دارد و ایران نیز با مشکلات اقتصادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، ولی راه‌حل این مشکلات در داخل است نه خارج از کشور. همچنین این مشکلات ملاک نمی‌شود که ما انقلاب خود را رها سازیم، چراکه این ملت هزاران شهید به پای انقلاب داده است. پس با وجود مشکلات، تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و انقلاب حیاط طیبه خود را ادامه می‌دهد. دشمنی و فتنه‌انگیزی دشمنان قسم خورده ادامه دارد و ما باید خودمان را به سلاح بصیرت مجهز کنیم.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته