دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دهه بصیرت 15/ سردار جوانی مطرح کرد؛

۳ چالش اساسی غربی‌ها با جمهوری اسلامی/ ایران محاسبات ترامپ را بهم زده است

سردار یداله جوانی با بیان اینکه ایران محاسبات ترامپ را بهم زده است، اظهار کرد: آمریکایی می‌گویند سه چالش اساسی با جمهوری اسلامی داریم که اگر نتوانیم کاری کنیم باید با منطقه وداع کنیم.
کد خبر : 463709
153414_849.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار یداله جوانی در نشست مسئولان و معاونان خواهران کانون‌های بسیج اساتید واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در مجتمع حافظ دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به ایام بزرگداشت حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ اظهار کرد: در حدیثی داریم که اهل بصیرت دارای سه ویژگی هستند، اول اینکه آنچه را که می‌شنوند در مورد آن فکر می‌کنند. دوم آنکه صحنه‌هایی را که می‌بینند با دقت در آن با عمق نگاه می‌کنند و سوم، از حوادث روزگار عبرت می‌آموزند.


معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: عبرت آموزی از تاریخ موجب می‌شود که شاهد حوادثی مانند روز عاشورا نباشیم‌. در سال ۸۸ دشمنان طرحی را اجرایی کردند که بر مبنای حیله و نیرنگ بود که از آن با عنوان فتنه نام می‌برند.


جوانی گفت: دشمن برای فتنه ۸۸، ۲۰ سال برنامه‌ریزی کرده بود اما با حماسه ۹ دی مردم، نقشه‌‌های آنان خنثی شد. دشمن حوادث دهه شصت جمهوری اسلامی را تجربه کرده بود، به این نتیجه رسید که انقلاب را با ترور و بمب‌گذاری نمی‌توان از بین برد، مگر اینکه بر روی جوانان این ملت کار کنند تا آنان، انقلاب را به تاریخ بسپارند.


وی خاطرنشان کرد: اگر در جنگ نرم، فتنه پدید آمد باید حوزه و دانشگاه و به خصوص قشر دانشگاهی در این زمینه به وظایف خود عمل کنند. دشمنان با ایجاد حوادث آبان‌ماه امسال به دنبال ضربه به انقلاب بودند اما شکست خوردند.


معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آسیب‌های ما فرصتی برای اجرا کردن طرح‌های دشمن است و باید ضعف‌های خود را اصلاح کنیم. به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمنان در حوادث آبان‌ماه به توطئه عمیقِ وسیعِ خطرناک روی آوردند اما با کمک خدای متعال و بصیرت مردم این حرکت ضد انقلابی نابود شد.


جوانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، معادلات جهانی را بهم زده است. آمریکا می‌گویند سه چالش اساسی با جمهوری اسلامی داریم که اگر نتوانیم کاری کنیم باید با منطقه وداع کنیم. یکی از این چالش‌‌ها این است که می‌گویند ایران در حال عبور از تحریم‌هاست‌. جمهوری اسلامی، محاسبات ترامپ را بهم زده است. چالش دوم این است که می‌گویند ایران در حال تثبیت خود در عراق و سوریه است و این به معنای بیرون کردن آمریکا از منطقه مقاومت است.


وی ادامه داد: اگر ملت ایران بخواهد تمدن‌ساز باشد باید شیاطین را در مقیاس جهانی به زیر بکشاند. چالش سوم این است که جمهوری اسلامی از اصول خود عقب‌نشینی نکرده است و قدرت پیدا کرده است که با با کشورهای شرقی ائتلاف کند. اخیرا شاهد رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند بودیم که دشمنان را شگفت‌زده کرد.


معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه امروز دشمن، موج‌سواری بر مشکلات معیشتی است و می‌خواهد نظام را با چالش مواجه کند اما جمهوری اسلامی با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد و دشمنان شکست می‌خورند.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته