دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1398 - 17:02
نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل:

اقناع دانشجویان از صحبت‎های رئیس قوه قضائیه/ فضای سالن فضای انتقادی بود

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: صحبت‌هایی که رئیس قوه قضائیه در مورد پیگیری برخی پرونده‌های قضایی مطرح کرد مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.
کد خبر : 449180
637097026128482669_lg.jpg

محمد حسین معصوم‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در دانشگاه تهران و در روز دانشجو بیان کرد: حضور رئیس قوه قضائیه در مراسم ۱۶ آذر و صحبت‎های ایشان مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت؛ فضای سالن فضای انتقادی بود و به صورت کلی برنامه خوبی را شاهد بودیم.
وی ادامه داد: در مورد مسائلی که دغدغه و از سوالات دانشجویان بود توضیحات مورد قبولی ارائه شد، در مجموع صحبت‌هایی که در مورد پیگیری برخی پرونده‌های قضایی مطرح شد جالب توجه بود.
معصوم‌زاده تصریح کرد: به‌عنوان مثال خصوصی‌سازی یکی از موضوعاتی بود که به‌نظر بنده عموم دانشجویان از توضیحات رئیس قوه قضائیه در این زمینه اقناع شدند؛ قوه قضاییه به این مساله ورود کرده و اخباری هم که در این رابطه منتشر شده اخبار مثبتی بوده است.
وی اضافه کرد: یکی از دانشجویان حاضر در سالن نسبت به موضوعی اعتراض کرد و حتی تریبونی برای سخنرانی گرفت که نفس عمل خوب بود، چون در موارد دیگر این اتفاق نمی‌افتد.
معصوم‌زاده در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر اینکه ورود دانشجویان فقط با کارت دانشجویی امکانپذیر بود گفت: این یک رویه است هر سال در مراسم ۱۶ آذر و برگزاری مراسم دانشجویان بدون کارت دانشجویی نمی‌توانند وارد شوند و فقط با کارت دانشجویی وارد می‌شوند.
نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل افزود: حدود ساعت ۱۲ تا ۱۳ بعدازظهر برخی دانشجویان مقابل کتابخانه مرکزی تجمع کردند و شعار‌هایی می‌دادند، اما فضای رادیکالی نبود و برخوردی هم صورت نگرفت.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته