دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1398 - 07:46
جشنواره ملی قرآن۲۸/ دانشجوی نخبه قرآنی دانشگاه آزاد در گفتگو با آنا:

دانشجویان روزی یک صفحه قرآن بخوانند/ قرآن به زندگیم برکت داد

رتبه سوم حفظ ۲۰ جزء سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: برکت در زندگی قرآنی با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.
کد خبر : 448659
IMG-20191205-WA0006.jpg

عاطفه رئوفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه مهم‌ترین نقش دانشجوی قرآنی داشتن کردار قرآنی است، اظهار کرد: قرآن باید در متن زندگی باشد و نباید در حاشیه قرار بگیرد؛ برکت در زندگی قرآنی قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست.
وی افزود: سبک زندگی یک فعال قرآنی باید به گونه‌ای باشد که مردم با نگاه به رفتار چنین فردی به زندگی قرآنی او پی‌ببرند و این عامل مهمی برای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است.




بیشتر بخوانید:


الگوی تربیت علمی قرآن کریم راهگشای آموزش کشور است




دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه دانشجوی نخبه قرآنی وظیفه خطیری در قبال جامعه اسلامی دارد، گفت: او باید توجه کند که بالاتر و ارزشمندتر از کسب رتبه در مسابقات، داشتن عملکرد قرآنی است که موجب نگاه مثبت افراد جامعه به قرآن و قرآ‌ن‌آموزی می‌شود.



رئوفی عنوان کرد: آرامش بسیاری با معجزه الهی قرآن می‌گیرم و علاوه بر درس خواندن و کارهای روزمره، فرصت می‌کنم که در کلاس‌ها و مسابقات قرآنی نیز شرکت کنم.
و رتبه سوم حفظ ۲۰ جزء سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خاطرنشان کرد: به دانشجویان توصیه می‌کنم روزانه یک صفحه از قرآن را به همراه معنای آن بخوانند و از این معجزه پیامبر(ص) برای رفع مشکلات خود بهره بگیرند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته