دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1398 - 15:10
رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی:

گام دوم انقلاب رجوع به مکتب انقلاب است

رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: مکتب، شیوه‌ای است که راه را پیدا کنیم و به هدف برسیم. در بیانات امام خمینی(ره) این را دیده‌‌ایم. رهبر انقلاب نیز با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، رجوع به مکتب انقلاب را کلید زده‌اند.
کد خبر : 447934
5458818_773.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست خبری مکتب انقلاب اسلامی و اعلام برنامه‌های رونمایی از کتب ده‌گانه انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های کشور به مناسبت سالگرد سخنان تاریخی مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر ۱۳۷۹ بعدازظهر امروز در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی ثقفی در این نشست اظهار کرد: رجوع به مکتب انقلاب اسلامی تضمین‌کننده حل مسائل جاری و ارتقای تعالی فرهنگی کشور است.
وی افزود: مکتب، شیوه‌ای است که راه را پیدا کنیم و به هدف برسیم. در بیانات امام خمینی(ره) این را دیده‌‌ایم. رهبر انقلاب نیز با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، رجوع به مکتب انقلاب را کلید زده‌اند.
رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی بیان کرد: امام(ره) فرمودند جنگ ما جنگ عقیده است و مرزی نمی‌شناسد و باید بسیج را در جهان اسلام به‌راه بیندازیم. در واقع مبارزه ما با دشمنان، مبارزه مکتبی است.
ثقفی عنوان کرد: به صورت آتش به اختیار هفته مکتب انقلاب اسلامی آغاز شده و ۸۲ حلقه متن‌خوانی ۱۲ آذر پیرامون این کتاب‌ها برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌کنیم کانون‌های روایتگری تابلوهای ۱۲ آذر مربوط مکتب انقلاب اسلامی به ۵۰ کانون برسد.
وی ادامه داد: برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی در ۸ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، کرمان، گیلان و تهران و در ۲۰ شهر و ۲۹ دانشگاه و ۱۹ حوزه علمیه و ۲۵ مسجد و کانون فرهنگی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: عناوین کتب ده‌گانه، فرآیند تحقق اهداف اسلامی، تحول معنوی، تحول معرفتی، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی، فصول هدایتگری و نهضت انتظار است.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته