دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1398 - 16:55

تحصیل بیش از 7 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه تهران

مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران گفت: تعداد ۷۳۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران، شاهد و ایثارگر هستند که حدود ۱۴ درصد از کل دانشجویان این دانشگاه را شامل می‌شود.
کد خبر : 446278
109216.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رحمت‌اله اللهیاری در یازدهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران که عصر امروز در باشگاه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برای توانمندسازی و هدایت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگران، یازدهمین سال است که از آنان به خاطر فعالیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی تقدیر می‌کنیم.
وی افزود: تعداد ۷۳۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران، شاهد و ایثارگر هستند که حدود ۱۴ درصد از کل دانشجویان این دانشگاه را شامل می‌شود.
مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران بیان کرد: برای انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه شاهد، آیین‌نامه‌ای وجود دارد که سوابق آموزشی و پژوهشی دانشجویان در ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران بررسی می‌شود.
اللهیاری عنوان کرد: مرتضی امیدی‌پور، زهیر دهقانی آرانی، سیده معصومه موسوی، الهه قنبریان، حسین حقیقی پشته‌ای، اسماعیل زارع، محمدرضا فروغی، محمدجواد احمدزاده و مهسا عبادی‌نوین به عنوان دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران انتخاب شدند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته