دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1398 - 06:45

به‌روزرسانی جدید آیفون نواهای پرطرفدار کاربران را در یک لیست ارائه می‌کند

به‌روزرسانی جدید آیفون نواهای پرطرفدار کاربر را در یک لیست ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که کاربران کدام موزیکها را بیشتر گوش می‌دهند.
کد خبر : 446051

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آیفون ویژگی جدید اپل موزیک را که شبیه به اپلیکیشن Spotify است و سال‌هاست  کاربران از آن استفاده می‌کنند، به‌روزرسانی کرده  و صورت جدیدی از آن را ارائه داده است.


طراحان نرم‌افزار آیفون به تازگی از  «Apple Music Replay» رونمایی کرده است ، عملکردی که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ های مورد علاقه خود را در به‌طور مثال در سال 2019 در یک لیست داشته باشند.


این لیست پخش به طور مشابه با ویژگی‌های اپلیکیشن Spotify کار می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد آهنگ هایی را که در طول سال بیشتر از سایرین پخش شده‌اند در یک لیستی دسته‌بندی کرده و مکرراً پخش کند.


برای دریافت این نسخه از نرم‌افزار پخش اپل کافی است به بالای بخش مرور در برنامه Apple Music دقت کنید. وقتی که روی بنر  «19 REPLAY» ضربه بزنید، بلافاصله به نسخه Safari برنامه وارد می‌شوید. روی دریافت  «Replay Mix» خود کلیک کنید و بعد از وارد کردن شناسه و رمز عبور، دستگاه نسخه جدید پخش موزیک را دریافت می‌کند.


با ورود به نرم افزار لیست پخش آهنگ های برتر کاربر در سال جاری ایجاد می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد که مدت زمان گوش دادن به هر هنرمند را رصد کند. فراتر از آن ، کمپانی اپل آهنگ برتر هر سال را که از طریق بستر Apple Music بدست آورده به‌صورت رایگان در اختیار کاربر می‌گذارد.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

برچسب ها: آیفون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته