دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1398 - 12:10
22 آبان ماه با حضور 25 کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری کمیسیون دانشجویی کنفرانس وحدت در تهران

کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور ۱۲۰ دانشجو از ۲۵ کشور دنیا به ریاست رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر : 444386
AG8I1774.jpg

به گزارش خبرنگار فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کمیسیون دانشجویی به عنوان نخستین کمیسیون سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، چهارشنبه ۲۲ آبان ماه و با حضور ۱۲۰ دانشجو از بیش از ۲۵ کشور دنیا در تهران برگزار می‌شود. این کمیسیون با حضور ۱۲۰ دانشجو از ۲۵ کشور دنیا  به ریاست حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.


بررسی آخرین اوضاع و احوال کشورهای مسلمان و ارائه راهکارها در خصوص تشکیل یک جبهه واحد در سطح دانشجویان مسلمان دو محور اصلی بحث در این نشست‌ها این کمیسیون خواهد بود. بازدید از موزه و حسینیه جماران، لانه جاسوسی و... باهدف ایجاد و تعمیق ارتباط میان دانشجویان ایرانی و خارجی، از دیگر برنامه‌های این گردهمایی دانشجویی است.


در فراخوان ثبت‌نام عموم دانشجویان و دانشگاهیان بیش از ۶۰۰ دانشجو با ارسال مشخصات و رزومه خود، جهت شرکت در کمیسیون اعلام آمادگی کردند و از این میان ۱۲۰ دانشجو بر اساس معیارها و اولویت‌های علمی و تشکیلاتی انتخاب و دعوت شدند. هم‌چنین دبیران و مسئولان اتحادیه‌ها و تشکل‌های بزرگ دانشجویی کشور نیز در این گردهمایی حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته