دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1398 - 15:46
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در گفتگو با آنا:

آماده برگزاری مناظره میان زرآبادی و آذری جهرمی در دانشگاه اراک هستیم

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک گفت:با توجه به مطالب زرآبادی در نشست خبری خبرگزاری آنا، آماده برگزاری مناظره میان زرآبادی و آذری جهرمی در دانشگاه اراک هستیم.
کد خبر : 443990
497.jpg

یونس کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نشست خبری سیده حمیده زرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری آنا اظهار کرد: زرآبادی در این نشست، سخنانی در خصوص محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقوام وی مطرح کرد.


وی افزود: در رابطه با حواشی پیش آمده از ادعاهایی که  زرآبادی و آذری جهرمی نسبت به یکدیگر داشتند و هر دو خواستار مناظره شدند و با توجه به اهمیت موضوع‌های مطرح شده آنان تصمیم گرفتیم زمینه‌ساز این مناظره در دانشگاه اراک باشیم تا میزان درستی یا نادرستی این مطالب در یک فضای گفتگوی مستقیم مشخص شود.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک بیان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک همواره با حفظ استقلال خود بدون جهت‌گیری‌های سیاسی برآمده از روی تعصب، حامی ایجاد فضای گفتگو برای همه افراد و طیف‌های سیاسی در فضای مبتنی بر اخلاق و عقلانیت بوده است.


کریمی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا زرآبادی و آذری جهرمی دعوت ما را پذیرا باشند و تمام سعی ما بر این است تا با پوشش رسانه‌ای گسترده نتایج این جلسه را به بهترین شکل منتشرکنیم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته