دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1398 - 10:08
رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد:

۴۰۰ نفر به مرحله نهایی مسابقات شفاهی قرآن و عترت راه‌یافتند

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور بیش از 100 هزار نفر در حوزه‌های کتبی و شفاهی مسابقات قرآن و عترت از دستاوردهای کانون‌ها بوده که از این تعداد بیش از 400 نفر به مرحله پایانی و سراسری راه یافته‌اند.
کد خبر : 443546

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عبدالمجید طالب تاش صبح امروز در مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت که در سالن استاد حبیبی واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، گفت: آیین‌نامه جامع مسابقات قرآن و عترت سال گذشته مورد بازبینی کامل قرار گرفته و به کانون‌های قرآن و عترت ابلاغ شد. 


وی افزود: حضور بیش از 100 هزار نفر در حوزه‌های کتبی و شفاهی مسابقات قرآن و عترت از دستاوردهای کانون‌ها بوده که از این تعداد بیش از 400 نفر به مرحله پایانی و سراسری راه یافته‌اند. استادان و نخبگان قرآنی بسیاری در این مسابقات با دبیرخانه مسابقات همکاری و مشارکت کردند که موجبات تعالی این مسابقات را فراهم آوردند.


رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از رسانه‌های دانشگاه به جهت پیگیری‌های مستمر و ایجاد فضای رسانه‌ای تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آید.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته