دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 16:03
آنا بررسی می‌کند؛

ماجرای آسناسورهای کارتی دانشگاه آزاد/ چرا دانشجویان حق استفاده از آسانسور را ندارند؟

تبعیض در استفاده از امکانات عمومی دانشگاه آزاد، و اختصاصی کردن آسانسورهای دانشگاه برای اساتید و کارمندان، موضوعی است که دانشجویان واحد تهران شرق خواستار رسیدگی به آن شدند.
کد خبر : 443275

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تبعیض در استفاده از امکانات عمومی دانشگاه آزاد، و اختصاصی کردن آسانسورهای دانشگاه برای اساتید و کارمندان، موضوعی است که دانشجویان واحد تهران شرق خواستار رسیدگی به آن شدند.


به‌دنبال مطالبات و پیام‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیامدشت) مبنی بر لزوم بهره‌مندی دانشجویان از آسانسورهای دانشکده‌های علوم‌انسانی و فنی مهندسی و وقوع مشکلات برای دانشجویان، سرویس دانشگاه خبرگزاری آنا در گفتگویی با رئیس این واحد دانشگاهی مطالبات دانشجویان را پیگیری کرده است.


قاسم فرج‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره بهره‌مندی دانشجویان از آسانسور دانشکده‌های علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق گفت: این واحد دانشگاهی دارای 6 دستگاه آسانسور در دانشکده‌های فنی و علوم انسانی و ساختمان سلف غذاخوری و اداری است.


وی افزود: یکی از آسانسورهای دانشکده‌های مذکور به دلیل نداشتن استاندارد کافی و نقص در تجهیزات کنترلی غیرقابل استفاده بوده و کابین آسانسور دیگر به دلیل استفاده بدون توقف، مدام دچار مشکلاتی می‌شد که نیازمند تعمیرات جدی است. طبیعی است که یک کابین آسانسور برای دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق که نزدیک پنج هزار دانشجو دارد پاسخگو نخواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق اظهار کرد: استفاده پرحجم از تنها کابین دانشکده‌ها و خرابی‌های مداوم علاوه بر دانشجویان عادی مشکلات عدیده‌ای نیز برای دانشجویان جانباز و دارای مشکلات حرکتی شده بود که پیش از نیز برای این دسته از دانشجویان کارت‌های مخصوص استفاده از آسانسور صادر شده بود.


فرج‌پور با اشاره به بهره‌مندی کارکنان طبقات سه و چهار دانشکده‌های علوم انسانی و فنی مهندسی از کارت‌های استفاده از آسانسور، بیان کرد: هزینه راه‌اندازی و تعمیر هریک از آسانسورها مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان را دربر می‌گیرد که برای تأمین مبلغ مذکور باید در جلسه هیئت رئیسه واحد تهران شرق مورد بررسی قرار بگیرد. باتصویب بودجه مورد نظر، یکی از آسانسورها برای کارکنان و یکی دیگر نیز برای استفاده دانشجویان اختصاص خواهد یافت.


انتهای پیام/4116/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته