دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1398 - 16:15
شهابی در گفتگو با آنا خبرداد؛

برگزاری بیست‌وسومین رویداد استارت‌آپی «حمل‌ونقلی شو» در واحد یادگار امام

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: بیست‌وسومین رویداد استارت‌آپی حمل‌ونقلی شو با توجه و اتکا به سرمایه‌های فکری و انسانی در راستای برندسازی برگزار می‌شود.
کد خبر : 443048
شهابی  1.JPG

علی شهابی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درخصوص برگزاری بیست‌وسومین استارت‌آپ ویکند حمل‌ونقلی شو همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی لجستیک، پایانه‌ها، زنجیره تأمین و حمل‌ونقل هوشمند گفت: بیست‌وسومین استارت‌آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) سومین رویدادی است که به صورت مشترک و همزمان با سایر رویدادهای فناوری در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.


وی افزود: همچنین نخستین کنفرانس راهکارهای توسعه حمل‌ونقل هوشمند مبتنی بر نظام موضوعات برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در کنار این رویداد فناوری درحال برگزاری است. در حاشیه برگزاری رویدادهای استارت‌آپی و کنفرانس علمی پنج نشست B to B با حضور شرکت‌های استارت‌آپی و نمایندگان دستگاه‌ها و ساختارهای اجرایی با هدف سرمایه‌گذاری و برون‌سپاری برگزار شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اظهار کرد: 23 کارگاه آموزشی و کاربردی در حاشیه این رویداد پیش‌بینی شده که در عرض 4 روز با رویکرد ویژه در حمل‌ونقل هوشمند و راه‌اندازی کسب‌وکار برگزار می‌شود. این رویداد بدون صرف هزینه از سوی دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) برگزار شده و با توجه و اتکا به سرمایه‌های فکری و انسانی در راستای برندسازی حرکت می‌کند.


شهابی با اشاره به حضور بازدیدکنندگان خارجی در این نمایشگاه ادامه داد: این رویداد موجب ایجاد فضای نشاط و امیدواری در بین دانشجویان شده و با هدف گسترش فضاهای کسب‌وکار  استارت‌آپ‌های نوپا پیش‌بینی شده است. حضور 100 ایده‌پردازان و ارائه 40 ایده و طرح در این رویداد حاکی از استقبال مطلوب مخاطبان حوزه حمل‌ونقل دارد. حضور چهره‌های سرشناس کشور از اکوسیسم‌های استارت‌آپی و مدیران استارت‌آپ‌های موفق از جمله نکات قابل توجه این رویداد استارت‌آپی به شمار می‌رود.


وی خاطرنشان کرد: رونمایی از دستاوردهای خلاقانه حوزه حمل‌ونقل در آخرین روز رویداد با حضور مدیرانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تصریح کرد: 50 اثر در حوزه حمل‌ونقل هوشمند به دبیرخانه کنفرانس راهکارهای توسعه حمل‌ونقل هوشمند ارسال شده که در روز انتهایی رویداد به شکل‌های پوستری و شفاهی ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/4116/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته