دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1398 - 17:30
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد تأکید کرد؛

افزایش جذب دانشجو با تغییر ساختار دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییر سیاست‌ها و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی باعث افزایش جذب بی‌سابقه دانشجو در سال تحصیلی جدید شده است.
کد خبر : 442327
43.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به حضور میلیونی افراد در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این حضور حاکی از وحدت بی‌بدیل مسلمانان و شیعیان است و توسل به امام حسین(ع) باعث پیشبرد اهداف و تعالی نظام اسلامی می‌شود.


وی با تأکید بر افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: جلب اعتماد مردم، توجه به مسئله پوشش، عفاف، حجاب و حفظ شأن دانشجو از اصلی‌ترین دلایل این امر است.


رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در چینش اساتید و جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه بیش از پیش دقت شده و مجموع این تغییر رویکردها رغبت خانواده‌ها را برای حضور فرزندانشان در این مجموعه فرهنگی و آموزشی چندین برابر کرده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی عهده‌دار تربیت 40 درصد از دانشجویان کل کشور است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با دارا بودن امکانات آزمایشگاهی و سالن‌های متعدد، در مقایسه با سایر مراکز و مؤسسات، بی رقیب است.


مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دکتر طهرانچی با تغییر سیاست‌ها و رویکردها فرصت مناسبی ایجاد کرده تا دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد.


وی تأکید کرد: دانشگاه در کنار تمام خوبی‌ها و فرصت‌هایی که ایجاد می‌کند، مخاطراتی نیز دارد که با برنامه‌ریزی‌های عوامل دانشگاه و همراهی اولیای دانشجویان این ناهمواری‌ها رفع و موانع مرتفع می‌شود.


موسوی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها از فعالیت‌های شیطانی خود عقب‌نشینی نکرده و برای تهدید و به دام انداختن دانشجویان که مهمترین سرمایه کشور هستند، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.


وی با بیان اینکه امروز تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌های خود را مرهون خون شهدا می‌دانیم، گفت: حججی‌ها، باکری‌ها و چمران‌ها در قلب این دانشگاه‌ها تربیت و در راستای حفظ و تداوم راه انقلاب گام بر برداشته بودند.


انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته