دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1398 - 16:35
در حاشیه مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

دانشجویان، خواستار برکناری رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی شدند

اعتراضات دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس این دانشگاه نیز کشیده شد.
کد خبر : 441644
ghaaza.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اعتراضات دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس این دانشگاه نیز کشیده شد.


صبح امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران ستادی و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه  برگزار شد. از حاشیه‌های انتهای این مراسم حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی این دانشگاه در محل برگزاری آیین بود.


تجمع‌کنندگان در طبقه فوقانی تالار همایش‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با در دست داشتن پلاکاردی خطاب به وزیر بهداشت، با عنوان "دکتر نمکی پاسخگو باشید" ضمن فاقد صلاحیت خواندن جلال‌الدین میرزای رزاز رئیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی خواستار برکناری وی از ریاست دانشکده شدند.



گفتنی است، پیش از این نیز دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی این دانشگاه در تجمعاتی اعتراض خود را نسبت به رئیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی نشان داده بودند. دانشجویان در این اعتراضات نسبت به صنفی بودن تجمعات‌شان تأکید کرده‌اند.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته