اینستاگرام اتاق پرو ایجاد میکند
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انگجت، ویژگی جدید اینستاگرام بخشی از پلتفرم واقعیت افزوده اسپارک فیسبوک است که به کاربران اجازه میدهد قبل از خرید اقلامی چون لباس و لوازم آرایشی آنها را به صورت دیجیتال امتحان کنند.
پروژه اتاق پرو مجازی اینستاگرام به کمک فناوری واقعیت افزوده کار میکند. اینستاگرام در ایمیلی تأیید کرد که سرویسی را به صورت پایلوت راهاندازی کرده به کاربران اجازه میدهد عینکهای برند «ریبن» و «واربی پارکر» و لوازم آرایشی «مک» و «نارس» را قبل از خرید به صورت دیجیتال امتحان کنند.
این ویژگی جدید به صورت مستقیم از فید پستهای اینستاگرام و صفحههای فروشگاه و برندها قابل دسترس است. کاربران میتوانند رنگها و مدلهای مختلف کالا را امتحان کنند؛ در قسمت رابط کاربری رنگهای مختلف کالا به نمایش گذاشته میشود. همچنین کاربران میتوانند دوستان خود را از طریق پیامهای شخصی و استوری به امتحان کردن اجناس دعوت کنند.
برای دسترسی به این ویژگی جدید باید آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید. فیسبوک از ابتدا برنامه داشت با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده محصولات را در اینستاگرام به فروش برسانند. فیسبوک در ماه اوت به کاربران اجازه داد با استفاده از واقعیت افزوده اسپارک فیلترهای شخصیسازی شده بسازند.
انتهای پیام/4021/
انتهای پیام/