دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 08:27

حضور استاندار خراسان جنوبی در منزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند + تصاویر

استاندار خراسان جنوبی با حضور در منزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند از تلاش‌ها و مجاهدت های خالصانه این آزاده و جانباز دفاع مقدس و خانواده وی قدردانی کرد و گفت: جانبازان، شهدا، رزمندگان و خانواده‌ آنان به معنی واقعی کلمه ایثارگری را به منصه ظهور رسانده و آن را محقق ساختند.
کد خبر : 41940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، وجه‌الله خدمتگزار که به همراه جمعی از مسئولان به مناسبت هفته دفاع مقدس در منزل دکتر حسنی حضور یافته بود، خانواده شهدا را الگوی عملی جامعه دانست و تصریح کرد: این عزیزان با تاسی از امام راحل در راه پاسداری از کیان ایران اسلامی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی از همه هستی خود گذشتند و آگاهانه مسیر شهادت را انتخاب کردند.



وی با توجه به حمایت‌های قدرت‌های بزرگ جهانی از صدام در جنگ علیه ایران، ادامه داد: این کشورها از تمامی حمایت‌های نرم و سخت‌افزاری از صدام علیه ملت مظلوم ایران فروگذار نکرده و در بسیاری از مواقع مشاوره های نظامی نیز به آنان ارائه می‌دادند.


خدمتگزار ادامه داد: اما به برکت مقاومت مردم عزیز ایران و نیز پیروی از رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل (ره) دشمن نتوانست به هیچ یک از اهداف از قبل پیش بینی شده خود دست پیدا کند.


باید مطالبات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را همچون تابلوی طلایی نصب‌العین قرار دهیم


دکتر علیرضا حسنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تشکر از توجه استاندار، فرماندار بیرجند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان و همراهان وی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر ضرورت حفظ آثار و ارزش‌های متعالی دفاع مقدس گفت: برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب باید مطالبات امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقتدای عزیزمان امام خامنه‌ای را همچون تابلوی طلایی نصب‌العین خویش قرار دهیم و ببینیم چقد از آن مطالبات فاصله داریم و روزانه اندازه گیری کنیم، ببینیم فاصله کم شده یا زیاد، که اگر خدای ناخواسته این فاصله زیاد شود، آن روز مباد.


این آزاده و جانباز دفاع مقدس که بیش از هشت سال در اسارت رژیم بعث عراق بوده افزود: باید به گونه‌ای در دانشگاه کار کنیم که اگر شرایط موجود دانشگاه محضر رهبرمان عرضه شود خنده بر لبان مبارک مقتدایمان نقش بندد و لبخند رضایت نائب امام زمان (عج) ذخیره برزخ و قیامت‌مان باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته