دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 15:01
در مسیر اربعین؛

طهماسبی: دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در قالب دو کاروان در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می‌کنند.
کد خبر : 418021
54.jpg

رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به لزوم شرکت دانشگاهیان در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: اربعین، تجلی‌گاه دفاع از حق و حقانیت است و با شرکت در اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین باید به دشمنان بفهمانیم که مانند امام خود حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با ظالمان می‌جنگیم و ظلم پایان‌پذیر است.


وی افزود: حضور دانشجویان در این حرکت خودجوش زمینه‌ساز ارتباط‌گیری جوانان جهان اسلام با یکدیگر بوده و برای ایجاد تمدن نوین اسلامی مؤثر است. اشتیاق و استقبال دانشجویان در سال جاری بیش از سال‌های گذشته است و ندای هیهات من الذله را به گوش دشمنان خواهیم رساند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه نیز در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان شیعه در کنار دانشجویان اهل تسنن در قالب دو کاروان برادر و خواهر در بازه زمانی 15 تا 30 مهر 1398 توسط چهار دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته