دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 22:02
مشاور رئیس دانشگاه علم و فرهنگ:

سمپوزیوم گردشگری پایدار باعث انتقال تجربه بین ایران و اتریش می‌شود

مشاور رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: سمپوزیوم گردشگری پایدار و نمایشگاه فرهنگ ملل دانشجویان بین‌المللی در حال تحصیل در ایران با حضور 18 کشور به همت سفارت اتریش در این دانشگاه در حال برگزاری است.
کد خبر : 417501
1518242854756-670x318.jpg

پروانه پرچکانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: سمپوزیوم گردشگری پایدار برای اولین در بخش بین‌الملل با حضور 30 مهمان خارجی از اتحادیه اروپا مصادف با روز جهانی گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.


دبیر سمپوزیوم و نمایشگاه فرهنگ ملل عنوان کرد: 18 کشور یمن، هند، بنگلادش، سنگال، تونس، افغانستان، قرقیزستان، عراق، الجزایر، سویه، پاکستان، فلسطین، ونوس، ساحل‌عاج، ترکیه، آژانس گردشگری فطرس و... در این نمایشگاه حضور دارند. رویکرد نمایشگاه فرهنگ، پیوند ملت‌ها است.


پرچکانی با تأکید بر اینکه گردشگری می‌تواند فرهنگ ملت‌ها را تغییر دهد و زمینه تعامل میان ملت‌ها را ایجاد کند، ادامه داد: گردشگری باعث دوستی ملت‌ها می‌شود. در سمپوزیوم گردشگری پایدار تبادل اطلاعات و تجربیات بین دو کشور ایران و اتریش صورت می‌گیرد.


سمپوزیوم گردشگری پایدار با محوریت طبیعت‌گردی از صبح امروز (چهارشنبه، سوم مهرماه) از سوی سفارت اتریش در تهران با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ آغاز شد و تا فردا ادامه دارد. در این رویداد هیئتی از وزارت گردشگری و محیط‌زیست پایدار اتریش به همراه فعالان حوزه گردشگری کوهستان حضور دارند.


بعدازظهر امروز در بخش علمی این سمپوزیوم پنج کارگاه علمی به زبان آلمانی و اتریشی برگزار شد. هم‌چنین هشت سخنران به بیان تجربیان اصناف گردشگری پرداختند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته