دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 09:57
بطحایی:

«سما» می‌تواند الگوی بی‌نظیری برای مدارس کشور باشد/ اولویت اول دانشگاه آزاد اسلامی تربیت نیروهایی مؤمن و متخصص است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدارس سما با گذشته درخشان می‌توانند الگویی بی‌نظیر برای همه مدارس کشور باشند.
کد خبر : 416886

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید محمد بطحایی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان سمای(1) مشهد مقدس گفت: مدرسه کارگاهی است که باید زندگی کردن را در آن تمرین کرد و حس تعلق به کشور و نظام در آن تقویت شود. دانش‌آموزان باید از حضور در مدرسه حس لذت داشته و در مسیر بالندگی قرار بگیرند.


وی افزود: معلمان زحمتکش سما تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزان مهارت‌های زندگی و معرفت آموزی را بیاموزند. مدارس سما با گذشته درخشان می‌توانند الگویی بی‌نظیر برای همه مدارس کشور باشند.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با تیزبینی و رشد دانش‌آموزان گره‌های کشور گشوده خواهد شد و امروز سازمان سما در تلاش است فضایی را فراهم کند تا نیروهایی مؤمن و متخصص تربیت شود و در خدمت کشور برای حل چالش‌های ایران عزیز قرار بگیرد.


بطحایی افزود: 5 هزار نفر از معلمان و بیش از 30 هزار نفر از دانش‌آموزان این مرز و بوم تقدیم جبهه‌های حق علیه باطل شده و شجره طیبه انقلاب با خون مجاهدان تعلیم و تربیت سیراب شده است.


انتهای پیام/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته