دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1398 - 16:58
مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی:

ورزش وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف فرهنگی/ انجمن‌های تخصصی رشته‌های ورزشی در واحدهای دانشگاه آزاد راه‌اندازی شود

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ورزش یک وسیله است، ورزش برای اخلاق، فرهنگ و برای ارزش است. ورزش نمی‌تواند به‌عنوان  یک هدف باشد، بلکه یک وسیله‌ای برای آن غایت نهایی است. امروز ورزش یک به‌عنوان یک ابزار برای مواجهه با جنگ نرم است. 
کد خبر : 416310
636711400066948277.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کمال جوانمرد عصر امروز در سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد حبیبی واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه گفت: طبیعت و محتوای ورزش، فرهنگی است و امروزه فلسفه، فرهنگ و صنعت ورزش مورد بحث و بررسی می‌شود و اکنون ورزش می‌تواند عامل انسجام و اتحاد و حتی انشقاق جامعه باشد.


وی ورزش را بهترین ابزار فرهنگ پذیری دانست و افزود: ورزش یک وسیله است، ورزش برای اخلاق، فرهنگ و برای ارزش است. ورزش نمی‌تواند به‌عنوان  یک هدف باشد، بلکه یک وسیله‌ای برای آن غایت نهایی است. امروز ورزش یک به‌عنوان یک ابزار برای مواجهه با جنگ نرم است. 


مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این اداره کل بیانیه گام دوم انقلاب را از منظر ورزش بررسی کرده است و منطبق بر مطالبات مقام معظم رهبری ورزش را به‌عنوان پیش‌نیازهای نشاط جامعه می‌داند. 


جوانمرد بیان کرد: ابلاغیه اقدامات تأمینی و نگهداری اماکن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی جدی گرفته شود. امروز به وسیله ورزش سرمایه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش می‌دهیم. 


مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در سال گذشته 14 تیم از 16 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های حرفه‌ای کشور فینالیست و دو تیم دیگر عنوان سومی را به‌دست آورده‌اند و این نشان‌گر پیروزی و مدال آوری 100 درصدی این نمایندگان این دانشگاه در میادین حرفه‌ای است.


وی تصریح کرد: درآمدزایی از امکان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به‌عنوان یک راهبرد برای معاونان فرهنگی و دانشجویی قرار بگیرد. انجمن‌های تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی در واحدهای دانشگاهی راه‌اندازی و از ظرفیت‌های تبلیغی ورزش، بهره‌برداری شود.


جوانمرد خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی و مدارس سما در راستای استعدادیابی و تربیت تخصصی و آکادمیک بهره‌برداری شود.


انتهای پیام/4115/4116/


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش دانشگاهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته