دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 11:04
جامعه الامام الصادق(ع):

شیخ حسین کورانی تلاش‌های فراوانی برای تأسیس شعبه دانشگاه امام صادق(ع) در لبنان انجام داد

جامعه الامام الصادق(ع) با صدور پیام تسلیتی در پی ارتحال عالم مجاهد لبنانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شیخ حسین کورانی عاملی تأکید کرد: این عالم بزرگوار تلاش‌های فراوانی برای تأسیس شعبه دانشگاه امام صادق(ع) در لبنان انجام داد.
کد خبر : 415311
45.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع)، جامعه الامام الصادق(ع) در پی ارتحال عالم مجاهد لبنانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شیخ حسین کورانی عاملی پیام تسلیتی صادر کرد.


در متن این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون، ارتحال عالم مجاهد لبنانی مرحوم حجت‌الاسلام شیخ حسین کورانی عاملی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان و از علمای مبارز شیعه که عمری را در تحصیل و تدریس در حوزه‌های علمیه نجف اشرف و قم و تربیت و خدمت به مکتب اهل البیت(ع) گذراند را محضر بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقشان مقام معظم رهبری و فخر مقاومت و افتخار امت اسلام حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، خاندان مکرم ایشان خصوصا عالم محقق حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی کورانی صاحب کتاب عصر الظهور و  همه علما و مجاهدان حزب الله قهرمان و مردم لبنان و ملت‌های مقاومت منطقه تسلیت می‌گوییم.


در ادامه عنوان شده است: آن عالم بزرگوار که از مؤسسین نهاد مبارک تجمع علمای مسلمین لبنان بود، در طول حیات مجاهدانه خود تلاش‌های فراوانی را برای تأسیس شعبه لبنان جامعه الامام الصادق(ع) انجام داد که امید است تلاش‌های مبارک آن فقید سعید در تأسیس شعبه دانشگاه امام صادق(ع) در جبل عامل لبنان توسط تجمع علمای مسلمین لبنان و علما و بزرگان آن سامان پیگیری و هر چه زودتر به منصه ظهور برسد. حشر آن مرحوم را با اولیاء طاهرینش خواستاریم.


انتهای پیام/4115/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: پیام تسلیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته