دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1398 - 04:00
درویش‌زاده در گفتگو با آنا:

مسئولان با پیروی از مکتب حسینی در مقابل دشمنان مقاومت کنند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد گفت: امروز مسئولان کشور باید از مکتب حسینی عبرت گرفته و با مقاومت، زیر بار ظلم دشمنان و توافق‌هایی مانند برجام نروند.
کد خبر : 414873
54.jpg

علی درویش‌زاده منشادی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهارکرد: امام حسین(ع) شخصیتی قهرمان، شجاع و آزاده برای مردم شناخته می‌شود که به جرأت می‌توان گفت در نوع خود در جهان بی‌نظیر بود.


وی افزود: مکتب حسینی، مملو از درس و عبرت بوده که یکی از این عبرت‌ها، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است. آنچه در مکتب حسینی مهم تلقی می‌شود، درس پیروزی اقلیت حق بر اکثریت باطل است که این امر با مقاومت و سازش نکردن با دشمن صورت گرفت.


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد با بیان اینکه عظمت و صلابت از ویژگی‌های سیدالشهداست، گفت: داشتن روحیه حماسی و ظلم‌ستزی امام حسین(ع) موجب شده تا قیام حسینی الگویی برای جهانیان شود. بسیاری از نهضت‌ها با الگوگیری از نهضت امام حسین(ع) به پیروزی رسیدند که نمونه آن انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) رهبری آن را برعهده داشتند و با همین الگوبرداری صحیح از قیام امام حسین(ع) به پیروزی رسیدند.


درویش‌زاده تصریح کرد: امروز مسئولان کشور باید از مکتب عاشورا عبرت بگیرند و در عمل نشان بدهند که پیرو حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند و زیر بار ظلم دشمنان و توافق‌هایی مانند برجام نروند. برجام عزت ملی را خدشه‌دار کرد و فرهنگ غنی و با عظمت مقاومت را تضعیف کرد که به هیچ عنوان با مکتب همیشه زنده امام حسین(ع) همخوانی ندارد.


وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در مقابل ظلم و فساد سکوت نکنند، چراکه بی‌توجهی به فساد، بی‌توجهی به راه امام حسین(ع) است و باید با امر به معروف و نهی از منکر، نهضت کربلا را حفظ و آن را جهانی کرد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته