دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1398 - 18:55
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد:

فرد هتاک در دانشگاه فرهنگیان باید اخراج شود / تساهل در برخورد این افراد را شنیع‌تر می‌کند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد گفت: بهترین برخورد با فرد هتاک اخراج آن از دانشگاه فرهنگیان است همچنین باید سخت‌گیری جدی‌تری برای ورود افراد به دانشگاه فرهنگیان انجام شود.
کد خبر : 414778

سینا ارگنجی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: ظاهراً رئیس دانشگاه فرهنگیان دستور اخراج معاون مدیرکل پژوهش این دانشگاه را به دلیل هتاکی به عزاداری سیدالشهدا(ع) را صادر کرده است اما کاش این اقدام زودتر صورت می‌گرفت.


وی افزود: این فرد پیش از این نیز اظهارات مشاور مشابهی داشته است و بهترین برخورد با وی اخراج آن از دانشگاه فرهنگیان است همچنین باید سخت‌گیری جدی‌تری برای ورود افراد به دانشگاه فرهنگیان انجام شود چون نمی‌توان گفت این اتفاقات تصادفی است.


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد بیان کرد: همان‌طور که گزینش سختی برای ورود دانشجویان به دانشگاه فرهنگیان وجود دارد برای جذب اعضای هیئت‌علمی و کارکنان این دانشگاه نیز باید سخت‌گیری‌هایی اعمال شود.


ارگنجی عنوان کرد: باید برخورد جدی صورت گیرد چراکه نمونه مشابه این نوع هتاکی‌ها توسط افراد دیگری نیز صورت گرفته اما به دلیل ملاحظه‌هایی برخورد جدی انجام نشده و این اشخاص پس از عذرخواهی ظاهری به خارج از کشور رفته و به ادامه رفتارهای خود اقدام کردند.


وی اعلام کرد: خط قرمز ما اهل‌بیت(ع)، انقلاب و اصول نظام است و وقتی این خط‌ها شکسته شود و به باورهای مردم توهین شود باید برخورد سختی شود وقتی برخورد ملایم صورت گیرد همانند بازنشستگی این فرد، اوضاع بهتر نمی‌شود که بدتر هم می‌شود.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته