دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1398 - 02:00
با این برنامه؛

میان زندگی اجتماعی، شغل و تحصیلات تعادل ایجاد کنید

تودوئیست برنامه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد با برنامه‌ریزی صحیح و کارامد تعادلی میان زندگی اجتماعی، شغل و تحصیلات ایجاد کنید.
کد خبر : 414731
todo.PNG

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در زندگی پرمشغله امروزی برای ایجاد تعادل میان زندگی اجتماعی، شغل و دانشگاه استفاده از یک اپلیکیشن مدیریت لیست کار یا تودو لیست ضروری به شمار می‌رود. مدیریت لیست کار به شما یادآوری می‌کند که چه کارهایی باید انجام دهید و حتی می‌تواند انگیزه انجام آن را دو برابر کند.


 یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی مدیریت لیست کار «تودوئیست» است. به خصوص اگر از جیمیل برای برقراری ارتباط با همکاران و همکلاسی‌هایتان استفاده می‌کنید، این برنامه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. تودوئیست افزونه‌ای برای جستجوگر گوگل کروم دارد که امکان افزودن کار از جیمیل به فهرست کاری را برای کاربران فراهم کرده است.


تودوئیست به شکل یک آیکون بالای صفحه اینباکس قرار می‌گیرد به کاربر اجازه می‌دهد کار مورد نظر را از محتوای نامه‌های الکترونیکی به طور مستقیم به مدیریت لیست کار اضافه کنند. بدین ترتیب موضوع ایمیل و لینک آن در لیست کاری کاربر قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز به جزئیات بیشتر به آن مراجعه کند.


این اپلیکیشن به کاربر اجاره می‌دهد که هر آدرس هر صفحه سایتی را به لیست کاری خود اضافه کنید. کارکرد افزونه و اپلیکیشن تودوئیست در کنار هم به کاربر اجازه می‌دهد که در هر زمان و مکانی به لیست کاری خود دسترسی داشته باشد.


استفاده از این اپلیکیشن آسان است اما نسخه پرمیوم تودوئیست به کاربران ارائه می‌شود که ویژگی‌هایی مانند تنظیم دقیق زمان، تاریخ و مکان کارها و ایجاد نسخه پشتیبان به صورت خودکار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تودوئیست برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته