دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1398 - 15:29

پیکر شهید عملیات کربلای 5 در هیئت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع)

پیکر شهید سیدحسین حسینی از شهدای عملیات کربلای 5 در میان عزاداران هیئت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) حضور پیدا خواهد کرد.
کد خبر : 414486
BS0K1828.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پیکر شهید سیدحسین حسینی از شهدای عملیات کربلای 5، امشب 16 شهریور در میان عزاداران هیئت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) حضور پیدا خواهد کرد.


پیکر این شهید که در منطقه شلمچه عروج یافته در عملیات تفحص کمیته مفقودین نیروهای مسلح کشف شده و پس از انجام مراحل شناسایی پس از حضور در بین عزاداران هیئت میثاق با شهدا، تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.


هیئت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، همانند سال‌های گذشته مراسم دهه اول محرم هیئت دانشجویی خود را از روز شنبه ۹ شهریورماه به مدت یازده شب با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی به همراه بیان لطائف قرآنی، همزمان با نماز مغرب و عشاء شروع کرده است.


بر اساس اعلام مسئول این هیئت دسته عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی نیز از ساعت ۱۰ صبح از محل دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.


هیئت میثاق با شهدا هر ساله و در مناسبت های محرم، اربعین، فاطمیه و ماه مبارک رمضان با یک شعار محوری ظاهر می‌شود که محتوای هیئت حول آن قرار می‌گیرد. با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت تولید محتوا برای خانواده و تبدیل هیئت به محفلی خانوادگی در جلسه با مداحان و با مشورت کارگروه فرهنگی هیأت با اساتید و صاحب نظران و نظرخواهی از مردم، شعار امسال محرم هیأت با موضوع خانواده انتخاب شد.


«بنای خانه‌ حسین بر مدار بندگی است / که ماجرای کربلا، قیام خانوادگی است»


این شعار به مسئله نهاد خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی در ارتباط با واقعه عاشورا و حرکت خانوادگی امام حسین (ع) به عنوان بهترین الگو برای خانواده می پردازد.


لازم به ذکر است حضور برای عموم مردم در مراسم عزاداری دانشگاه امام صادق(ع) آزاد است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته