دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 13:15
معاون بین‌الملل ستاد توسعه فناوری نانو:

دانشگاه‌ها در «استپ» مشارکت فعالی داشته باشند

معاون بین‌الملل ستاد توسعه فناوری نانو گفت:رویداد تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی یا به اختصار استپ به منظور ایجاد فضای همکاری و تعامل میان متخصصان و دانشمندان اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 413697
251203_765.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی بیت‌اللهی در نخستین نشست کمیته راهبردی ششمین برنامه تبادل علم و فناوری که صبح امروز در محل بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) برگزار شد، گفت: بنیاد مصطفی با راهبردی کلی به دنبال تغییر و تحول کلان در شبکه‌سازی و ارتباط‌سازی حوزه علم و فناوری جهان اسلام است. این بنیاد با هدف گسترش تحقیقات هدفمند و موثر در جهان اسلام رویدادهای متنوعی را برگزار می‌کند.


معاون بین‌الملل ستاد توسعه فناوری نانو بیان کرد: آگاهی سازی در خصوص رویداد استپ بسیار مهم است. از دانشگاه‌ها می‌خواهیم که مشارکت تمام عیاری در این رویداد داشته باشند و مسولیت های خود را به نحو احسنت انجام دهند.


وی افزود: بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به منظور اثربخشی در زیست بوم علم و فناوری و ارتقای سطح علمی کشورهای اسلامی، در کنار اعطای جایزه مصطفی(ص) به عنوان نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام، برنامه‌ریزی موثری در راستای شبکه سازی و بهره‌مندی جوامع اسلامی از ظرفیت عظیم دنیای اسلام در دستور کار قرار دارد.


بیت‌اللهی اظهار کرد: رویداد تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی یا به اختصار استپ به منظور ایجاد فضای همکاری و تعامل میان متخصصان و دانشمندان اسلامی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۲۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته