دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1398 - 19:33
پارسا:

مبارزه با فساد مطالبه اصلی دانشجویان از مسئولان/ مسئولیت‌ها را به جوانان انقلابی بسپارید

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مطالبه و‌ درخواست اصلی دانشجویان از مسئولان، میارزه با فساد و اشرافیگری است و باید در شرایط فعلی مسئولیت‌ها را به جوانان مؤمن، انقلابی و متخصص سپرد.
کد خبر : 410734
F1EC710C-103E-442A-A13F-887138C0E964.jpeg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی پارسا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه مطالبه اصلی دانشجویان از مسئولان مبارزه با فساد است، اظهار کرد: مسئولان باید با جدیت با فساد برخورد کنند چراکه بر روی اقتصاد و معیشت افراد مستضعف جامعه تأثیرگذار است.


وی افزود: برخورد و کاهش فساد در مجموعه دولت و در سطح مدیریت شهری مطالبه اصلی ما جوانان انقلابی است که مبارزه با چنین روندی یک راهکار بیشتر ندارد و آن هم شفافیت‌سازی سیستماتیک و دسترسی به اطلاعات لازم جهت پیگیری است.


عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: کم‌کاری نهادهای نظارتی بعضا موجب فساد در جامعه می‌شود. عده‌ای به خاطر فشار اقتصادی به گرفتن وام روی آورده‌اند ولی برخی بانک‌ها اینقدر مانع جلوی پای او می‌گذراند که انسان از وام گرفتن پشیمان می‌شود، اما اگر آقازاده‌ای وام بخواهد با رانت و ‌بدون هیچ ضمانتی وام می‌گیرد.


پارسا تأکید کرد: وقتی کاندیدای مجلس با پرداخت پول به ارائه دهنده لیست انتخاباتی و با وعده‌های دروغ و دادن وعده‌های غذایی رأی می‌آورد از چنین نماینده‌ای انتظاری جز فساد و رانت نباید داشته باشیم. این همان نماینده‌ای است که از مواضع نادرست آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی حمایت و تقدیر می‌کند.


وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان به حرف رهبر معظم انقلاب در مورد ساده زیستی کارگزاران نظام توجهی ندارند و به زندگی تجملاتی و پر برق و برق خود مشغول هستند. باید در مورد فساد برخی مسئولان شفافیت صورت بگیرد و برای حل مشکلات کشور مسئولیت‌ها را به جوانان مؤمن، انقلابی و متخصص سپرد.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته