دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 10:42
معاون مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی:

دوره مطالبه‌گری بسسیج دانشجویی ویزه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود/قصد کار سیاسی نداریم

معاون مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دوره گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری شهید دیالمه با محوریت انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود.
کد خبر : 409936
photo_2019-08-10_19-12-39.jpg

علی کیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دوره گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری شهید دیالمه با محوریت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از یکم تا ششم شهریورماه برگزار خواهد شد.


وی افزود: هدف از برگزاری این دوره بصیرت‌افزایی و مطالبه‌گری دانشجویان در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی است چرا که معمولاً در فضای انتخابات ممکن است مسائل اصلی و فرعی باهم مطرح شوند و در این فضا دانشجویان با بصیرت می‌توانند بر روی مسائل اصلی تمرکز کنند.


معاون مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: قصد فعالیت سیاسی یا تبلیغ به نفع افراد خاصی نیستیم و در هر دوره از انتخابات، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها با هدف مطالبه‌گری و بصیرت‌افزایی دانشجویان فعالیت می‌کنند.


کیان خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی در حقیقت شاخص‌دهی و پافشاری بر آرمان‌ها است، همچنین در گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری به دنبال پیگیری مسائل اصلی کشور هستیم.


وی بیان کرد: دوره شهید دیالمه با حضور اساتید مطرح و شخصیت‌های سیاسی در مرکز تخصصی سیدالشهدا(ع) آبعلی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طریق نواحی بسیج دانشجویی و معاونت مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی سازمان بسیج دانشجویی کشور از شیوه‌های ثبت‌نام مطلع شوند.


معاون مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان گفت: از همه فرماندهان حوزه‌ها و مسئولان واحدهای سیاسی حوزه‌های بسیج دانشجویی و نخبگان سیاسی دعوت م‌یشود تا با طی مراحل ثبت‌نام، در این دوره شرکت کنند.


انتهای پبام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته