دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 16:52
معاون جوانان و دانشجویی سازمان هلال احمر:

اردوهای دانشجویی نقطه عطفی برای تشکیلات کانون‌ها و شناسایی فرصت‌ها است

معاون جوانان و دانشجویی سازمان هلال احمر گفت: اردوهای دانشجویی نقطه عطفی برای تشکیلات کانون‌ها و شناسایی فرصت‌ها است.
کد خبر : 407661
ganj.jpg

علی گنج‌کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برگزاری نخستین اردوی آموزشی، مهارتی و معرفتی دبیران کانون‌های فعال دانشجویی هلال احمر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هوشمندی مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی موجب شده تا ظرفیت‌های کانون‌های هلال احمر در این دانشگاه شناسایی و به آن توجه ویژه شود.


وی افزود: کانون‌های هلال احمر حتی در زمان‌های غیربحرانی نیز می‌توانند مأمنی برای دانشگاه و ظرفیتی بی‌بدیل برای مسئولین باشند.هرچه کانون‌های هلال احمر در دانشگاه‌ها قوی‌تر و پویاتر باشند توانایی ارائه خدمات پیشگیرانه نیز در آنها افزایش پیدا می‌کند. دانشجویانی که به‌صورت داوطلبانه در کانون‌های هلال احمر فعالیت می‌کنند به‌نوعی موجب ایجاد روحیه خودسازی دربین دانشجویان می‌شوند.


معاون جوانان و دانشجویی سازمان هلال احمر اظهار کرد: روحیه نوع‌دوستی اعضای کانون‌های هلال احمر تأثیر شگرفی در سالم‌سازی محیط‌های دانشجویی دارد و در مقابل بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی همواره برنامه‌های خردمندانه‌ای برای ارائه دارند. 


گنج‌کریمی با بیان اینکه اردوهای دانشجویی نقطه عطفی برای تشکیلات کانون‌ها و شناسایی فرصت‌ها است، عنوان کرد: اعضا و دبیران کانون‌ها در این اردوها با مسئولین و دانشگاه انس بیشتری می‌گیرند و در نتیجه منشأ خدمات ارزنده‌ای به دانشگاه و دانشجویان می‌شوند. شاخه جوانان و دانشجویی سازمان هلال احمر جلسات کارشناسی بسیاری با اداره کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرد و در نهایت شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های متنوع این اردو را مصوب کرد.


وی خاطرنشان کرد: شوق و انرژی جوانی فشردگی برنامه‌های اردو را جذاب‌تر می‌کند که با اضافه شدن فوق برنامه‌های تفریحی و زیارتی این جذابیت چندبرابر می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد قابل اعتنا و قابل اعتماد در بین جوانان است که جمعیت قابل‌توجهی از دانشجویان را نیز در خود جای داده است، افزایش توانمندی جوانان در کنار تحصیل موجب افزایش تاب‌آوری جامعه خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته