دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1398 - 16:30
حقی در گفتگو با آنا:

بیانیه گام دوم انقلاب باید در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تدریس شود

مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به‌عنوان نقشه راه چهل سال دوم انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران باید در سراسر دانشگاه‌ها و مدارس به‌عنوان درسی مستقل برای دانش‌آموزان و دانشجویان تدریس شود.
کد خبر : 406929
57839218.jpg

محسن حقی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به‌عنوان نقشه راه چهل سال دوم انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران باید در سراسر دانشگاه‌ها و مدارس به‌عنوان درسی مستقل برای دانش‌آموزان و دانشجویان تدریس شود.


وی ادامه داد: ضرورت دارد آحاد باسواد جامعه و آینده‌سازان کشور به‌خوبی نقشه راه‌ را تبیین کرده تا دقیق‌تر بتوانند از این رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره ببرند.


حقی افزود: در این راستا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اردبیل تصمیم به برگزاری سلسله کارگاه‌های مباحثه‌محور در خصوص گام دوم انقلاب با حضور اعضای اصلی و دانشجویان داوطلب کرده و مقررشده است در این کارگاه‌ها ابتدا مبحثی از گام دوم انقلاب توضیح و با تبیین دقیق به سؤالات اعضا در این مورد پاسخ داده شود.


وی اظهار کرد: سعی کرده‌ایم این کارگاه‌ها به صورتی باشد که همه بدون واهمه سؤالات خود را در خصوص این نقشه راه بسیار مهم پرسیده تا به جواب قانع‌کننده‌ای برسند.


مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تصریح کرد: گام دوم انقلاب این قابلیت را دارد که به‌صورت منطقی با دلیل و مدرک و سند هر بند از آن تفسیر شود.


حقی در پایان گفت: بهتر است تشکل‌های سیاسی و دانشجویی به این امر مهم توجه داشته باشند و تبیین گام دوم را فراموش نکنند، چراکه در این برهه حساس تبیین گام دوم انقلاب اسلامی یکی از قدم‌های مهم برای پیشرفت است که تا بدانیم نقشه راه چیست؛ بنابراین امیدوارم سایر تشکل‌ها نیز با الگوبرداری از تشکل‌های فعال در این زمینه فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته