دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 17:18

انتخاب فعال خانم برتر هفته تشکل‌های دانشجویی

نازیلا انصاری پور، دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان (فاطمیه) واحد دهاقان استان اصفهان و عضو شورای مرکزی اتحادیه اول، به عنوان فعال خانم برتر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در هفته گذشته معرفی شد.
کد خبر : 40648

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نازیلا انصاری پور دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان (فاطمیه) واحد دهاقان استان اصفهان و عضو شورای مرکزی اتحادیه اول، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در گرایش جامعه شناسی، به عنوان فعال خانم برتر تشکل‌های دانشجویی در هفته گذشته معرفی شد.


از فعالیت‌های دانشجویی او می‌توان به کسب رتبه اول در نخستین جشنواره دستاوردها و تقدیر از نخبگان انجمن‌های علمی، کسب رتبه نخست در بخش گزارش سومین جشنواره نشریات دانشجویی منطقه 4 دانشگاه آزاد، کسب رتبه نخست در هشتمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان و هم چنین رتبه دوم در هجدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات خبرگزاری‌های دانشجویی در بخش تیتر و رتبه سوم در بخش طنز اشاره کرد.


دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان (فاطمیه) دارای گواهینامه‌هایی از کارگاه آموزشی کرسی‌های آزاد اندیشی واحد اصفهان و دوره ضیافت اندیشه‌های تکمیلی نهاد رهبری دانشگاه‌های کل کشور است. وی در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای دارای گواهینامه دوره خبرنگاری از دانشکده خبر تهران بوده و خبرنگار برتر خبرگزاری ایمنا است. گفتنی است مدیر مسئولی در نشریه راز باران و پویه از نشریات تشکل‌ از دیگر فعالیت های رسانه‌ای و مطبوعاتی او است.


او همچنین در فعالیت‌های حوزه طبیعت و محیط زیست نیز دارای گواهینامه چگونه یک شهروند حامی محیط زیست شدیم؟ از معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی تهران بوده و در دومین گرد همایی مسئولان گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفته است.


لازم به ذکر است او چندین بار به عنوان جوان برتر کشور شناخته شده است و توانسته پنج رتبه کشوری در حوزه‌های مطبوعاتی و اختراع و ابتکار به نام خود ثبت کند.


انصاری‌پور علاوه بر اینکه در ماه رمضان سال گذشته کاندیدای سخنرانی در دیدار با رهبری به عنوان نماینده دانشگاه آزاد بوده ، تنها بانوی فرهیخته‌ای است که در سفر استانی رئیس جمهور در سال گذشته به اصفهان گزارشی از مشکلات جوانان، زنان و استان را در جمع عمومی به دکتر روحانی مطرح کرد.


او با صدور 30 بیانیه در مناسبت‌های مختلف و با رعایت قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی و حرکت در چارچوب بخشنامه تسهیل فعالیت‌های دانشجویی از چهره‌های قانون‌مدار فعالین دانشجویی بوده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته