دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 16:58
دبیر همایش مساجد تدبرمحور:

شبکه‌سازی و توسعه گستره شبکه مساجد از اهداف همایش مساجد تدبرمحور است

دبیر همایش مساجد تدبرمحور گفت: ایجاد زمینه‌های شبکه‌سازی برای مساجد و توسعه گستره شبکه مساجد از اهداف مطرح این همایش است.
کد خبر : 403733
9.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کاظم حاجی رجبعلی عصر امروز در همایش مساجد تدبرمحور در مسجد دانشگاه تهران اظهار کرد: این همایش به همت مجمع مدارس قرآن و عترت دانشجویی برگزار شده است. شاخه دانشجویی مجمع متشکل از 30 کارگروه‌ پژوهشی است که درنظر دارد مساجد را از لحاظ محتوایی پشتیبانی کند.


وی افزود: مساجدی در این همایش معرفی می‌شوند تا برنامه‌ها و مدل‌های پژوهشی آنها به صورت نمونه ارائه شود. ایجاد زمینه‌های شبکه‌سازی برای مساجد و توسعه گستره شبکه مساجد از دیگر اهداف این همایش به‌شمار می‌رود.


دبیر همایش مساجد تدبرمحور عنوان کرد: رونمایی از سند فعالیت‌های مسجد و نظام جامع محتوایی مساجد مهمترین رویداد این همایش است. البته محتواسازی قبلا از سوی سایر پژوهشگران به‌ویژه محققان دانشگاه امام صادق(ع) نیز انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد: شبکه‌سازی و شناسایی نیروهای دغدغه‌مند که مساجد به عنوان سنگر جهاد برای آنها با اهمیت است از رئوس این همایش است. همایش مساجد تدبرمحور موجب آشنایی پژوهشگران و اهالی مساجد با ظرفیت‌های یکدیگر شده و در جهت‌گیری های آینده اثرگذار خواد بود.


انتهای پیام/4116/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته