دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 15:41
یک فعال دانشجویی:

مستندات جدیدی درباره واگذاری ماشین‌سازی تبریز داریم

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشگاه صنعتی سهند تبریز گفت: مستندات جدید درباره واگذاری ماشین‌سازی تبریز داریم.
کد خبر : 403702
photo_2019-05-07_22-37-52.jpg

محمدصالح ترکمان در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: مستندات جدیدی در مورد واگذاری ماشین‌سازی تبریز داریم. ظاهراً دو هفته پیش مصاحبه‌ای مبنی بر عودت مالکیت کارخانه ماشین‌سازی تبریز به صندوق فولاد منتشر شد. البته خود این عودت نیز دارای ابهاماتی است. شنیده‌های ما حاکی از آن است که دو روز پیش با حضور نماینده سازمان خصوصی‌سازی و صندوق فولاد، هیئت‌مدیره ماشین‌سازی تبریز عوض شده‌اند.


وی افزود: در رابطه با پیگیری پرونده خصوصی‌سازی شرکت ماشین‌سازی تبریز تاکنون سه نامه به سازمان خصوصی‌سازی کشور ارسال کرده‌ایم و در دو نامه از پوری‌حسینی رئیس این سازمان برای پاسخ‌گویی به دانشجویان دعوت شده است. همچنین پس از اعلام آمادگی بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان خصوصی‌سازی و پزشکیان دیگر نماینده این شهر دعوت کرده‌ایم تا با حضور در دانشگاه، مناظره‌ای با موضوع خصوصی‌سازی ماشین‌سازی تبریز برگزار کنند.


مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشگاه صنعتی سهند تبریز تأکید کرد: مطالبه‌گری دانشجویان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری تا رسیدن به نتیجه و احقاق حق کارکنان ادامه خواهد داشت، هر چند مسئولان سازمان خصوصی‌سازی پاسخی به نامه‌ها و درخواست‌های دانشجویان ندهند.


ترکمان اعلام کرد: امشب و پس از پخش برنامه ثریا، مستندات قانونی خود را مبنی بر ابهامات و اشکالات واگذاری ماشین‌سازی منتشر خواهیم کرد.


انتهای پیام/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته