دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 15:50
۲۱ تیرماه در برج میلاد برگزار می‌شود؛

ایده‌های تهران درباره خوش‌بینی مسئولانه

رویداد ایده‌های تهران امسال با محوریت خوش‌بینی مسئولانه ۲۱ تیر در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 403148
photo_2019-07-08_12-22-52.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هدف از برگزاری رویداد ایده‌های تهران گسترش ایده‌های ارزشمند است. از میان صدها ایده ارسال شده به این رویداد، ۱۰ ایده منتخب به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. این مراسم ششمین دوره از سری رویدادهایی است که اولین دوره آن با نام تداکس تهران ۲۰۱۳ برگزار شد.


رضا غیابی دبیر این رویداد درباره برگزاری آن می‌گوید: امسال بیش از ۹۰۰ نفر برای سخنرانی در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند. با بررسی بیش از ۲۰۰ ایده در نهایت 10 نفر برای سخنرانی انتخاب شدند. شرکت‌کنندگان در این رویداد نیز از میان هزاران نفر درخواست‌دهنده برگزیده شدند.


غیابی درباره موضوع خوشبینی مسئولانه که موضوع محوری رویداد امسال است می‌گوید: خوش‌بینی مسئولانه نقطه مقابل مسئولانِ خوش‌بین است. آنها نخبگانی هستند که امید دارند هر پدیده‌ای می‌تواند از آنچه هست بهتر باشد. این نخبگان آماده‌اند تا در این راه گام‌های جدی علمی و عملی بردارند.


نیما رضایی، شهلا صفائی، سپهر موسوی‌زاده، مجید ناقدی‌نیا، صبا نصیری، جعفر محلاتی، امیرحسین یزدانی، آسیه حاتمی، شبنم یزدانی و حامدی عبدی سخنرانان امسال با محور خوش‌بینی مسئولانه خواهند بود.


در مراسم امسال در کنار سخنرانی‌ها، برنامه‌های جانبی متنوعی نیز اجرا می‌شود. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای موسیقی توسط هنرمندانی همچون گروه آوازی تهران، بهرنگ معتمدی، آرش اسکندرلو، نیوشا بریمانی، امیر شهابی، سروش عمومی و فرید الهی اشاره کرد.


انتهای پیام/4107/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته