دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 17:56
خزعلی در گفتگو با آنا:

ادامه مطالبه دانشگاهیان تا درمان شیخ زکزاکی/دانشگاه آزاد اسلامی هم ورود کند

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تا زمانی که تیم پزشکی در زندان برای درمان شیخ زکزاکی مستقر نشود، مطالبه دانشگاهیان ادامه داشته باشد.
کد خبر : 402247
BS0K8647.jpg

مریم خزعلی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به تجمع اساتید و دانشجویان مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران برای پیگیری وضعیت سلامت شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر مسلمانان نیجریه، گفت: از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهم که به وظیفه آزادگی و اسلامیت خود با این نام مقدسی که دارند، عمل کنند و بر اساس فرموده پیامبر اسلام(ص) به داد مسلمانان برسند.


وی افزود: دستور پیامبر مکرم اسلام(ص) محدود به مسلمانان نیست بلکه فرموده‌اند هر انسان مظلومی در هر جای دنیا صدا زند که به دادمان برسید و جواب ندهیم، مسلمان نیستیم.


استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: از همه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می‌کنم با حضور و فعالیت در فضای مجازی و حقیقی از جان مظلومی که خطر آن را تهدید می‌کند، دفاع کنند.


خزعلی عنوان کرد: لحظه‌شماری می‌کنیم که بتوانیم درمان شیخ زکزاکی را تسریع ببخشیم. دانشگاهیان کمک کنند و آمادگی خود را اعلام کنند برای حضور در مجامعی که با این عنوان برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تیم پزشکی در زندان برای درمان شیخ زکزاکی مستقر شود و بعد هم حقوقدان‌ها برای نجات و آزادی وی این راه را ادامه دهند به تلاش خود ادامه خواهیم داد.


انتهای پیام/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته